![]() |
50 Cent of Ja Rule
Jullie weten het of niet maar Ja Rule en 50 Cent hebben het niet voor elkaar. Kijk maar op de G-Unit site, daar staat Ja Rule immers onder het tabblad "ENEMIES" :eek: .
Mijn vraag luidt als volgt. Voor wie zou jij kiezen moest het er op aankomen?? :confused: Ik kan zelf kan niet goed kiezen. Muziekaal vind ik dat ze aan elkaar gewaagd zijn. :o Waarop zoude jullie ze dan nog oordelen, moesten jullie met hetzelfde probleem zitten? |
je moeder.
|
muzikaal zijn ze aan elkaar gewaagd. lol.
|
Pfoe, wat een lastige keuze. Hier moet ik nog eventjes over nadenken. Ik schat een jaar of 13...
|
Als ik tussen die 2 zou moeten kiezen, zou het toch vrij duidelijk 50 cent worden.
Ja rule is de meest foute neger die ooit de aardbol heeft mogen betreden, en zet blanke mensen aan tot racisme. |
Citaat:
|
Whahahha ja rule
|
50 cent, ondermeer vanwegen de geweldige diss die hij heeft gezet tegen Ja met Eminem en Busta, op de beat van Hail Mary van Tupac, ook disst hij Ja Rule dope met 'life's on a line'.
G-unit disst Ja ook nog eens met 'I smell pussy' wat doet Ja terug? vrij weinig. Het enige wat hij terug deed was het "Gay Unit" gebeuren, maar dat stelde ook vrij weinig voor. :( |
50 Cent, laat dat wel duidelijk zijn :p..
|
ja rule schijnt ook te rappen over het leven in de "hood"
terwijl hij daar zelf niet eens vandaan komt. ik kies dus voor 50 |
Citaat:
Ook met het feit dat hij zijn vrouw had geneukt, hahaha :D I ain't got no motherfucking friends... THAT'S WHY I FUCKED YA BITCH YA FAT MO'FUCKER! Tupac - Hit 'em up (y) :D |
50 centjes zou ik eerder luisteren.
|
Citaat:
poe ook goed gevonden zeg |
allebij wack
|
G-Unit! :p
50 dus |
Ik kende 50 Cent al toen hij nog underground was :rolleyes:
|
Van mij mogen ze elkaar allebei ondersteboven blasten :)
|
Citaat:
|
Live zijn ze allebei waardeloos.
Het is trouwens ook niet mijn smaak maar de stemmen klinken op de studio-stuff beter als live, ze mogen allebei wel terug naar de tropen. Samen banaantjes eten ofzo, of samen de Gay-Unit beleven. ;) |
50's werk vóór Get rich or die tryin' is goed. 50 dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind 50 cent op alle fronten beter
|
tja, dat zijn van die lastige keuzes, ik ben er zo ook nog steeds niet uit wie ik minder erg vind: Hitler of Mao Ze Tung, lastig....
|
geen van beide!
|
Citaat:
|
Voor wie zou ik kiezen als het 'erop aankwam?'
wat moet ik me voorstellen. 2 vechtende negers in arena met een paar van die moneymakers eromheen , en dan kan je in zetten? Take it back to the kickboxer-1 movie. daar werd nog echt gevochten. en dan nog zou ik niet inzetten want ik vind deze topic de meest waardeloze van de maand. gefeliciteerd. en bedankt. |
Ik vind ze geen van beide echt goed
Muziek gaat nergens over allemaal maar fuck dit fuck dat Van mij mogen ze elkaar afblazen :| :p :) |
:D 50 Cent - Ja rule diss pt 3
(y) 50 cent dus |
Ik vind beide CD's in vuilnisbak een goeie keuze (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahahahaha (y) |
Citaat:
50 misschien heeeeeeeeeel ietsje minder ja. omdat 50 tenminste wel een "echte thug" is. :rolleyes: |
50 CENT natuurlijk!
Waarom? Omdat Ja Rule echt enorm kut is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |