![]() |
Het fenomeen "de kantine"
Als je her toch al een aantal jaar zit, dat merk je toch dat sommige onderwerpen zoals "wat ga je eten" of "wat ben nu aan het doen" al 80 keer voorbij zijn gekomen.
En het eigenlijk ook nergens overgaat hier. Waarom blijft het voor jullie nog leuk, ondanks steds dezelfde onderwerpen e.d. |
Het hele forum gaat nergens over. Poep.
|
Het is niet leuk.
|
Citaat:
|
uhhh dingen in het leven zullen zich blijven herhalen en aan sommige hebben we steeds plezier aan en sommige ook niet
|
Omdat je niet jaren lang hetzelfde eet of hetzelfde doet :D
Nee ik weet het eigenlijk niet. :| |
Citaat:
|
Omdat er soms wel een leuk publiek komt
|
Verslaving. Bepaalde forummers. Bepaalde acties.
:confused: |
De verschillende antwoorden. :rolleyes: :confused:
|
Wat moet je anders doen he.. denk je dan
(oh jee nu heb je natuurlijk van die reacties "get a social life" ofzo iets: 1 ding scheelt: ben hier ooit wel eens eerder geweest (paar jaar geleden) en heb nu adsl, dus tja dan moet af en toe eens iets te doen hebben he achter dat inet.. Oh ja, heb vanmorgen en vant weekend nog gewerkt dus en uitgeweest. Oke ik dwaal af) |
Citaat:
|
Waarom kom ik nog hier?
Verveling. :p |
Tsja, als 'sommige' leuke topics door 'sommige' idioten worden gesloten, en topics als "wat voor kleur onderbroek heb je aan" openblijven, dan vraag ik me inderdaad af wat ik hier nog doe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had net een 6 a4' tellende rap gemaakt, die socialst genadeloos de grond in boorde.
helaas, helaas... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we een PM freestyle battle houden. :cool:
|
Citaat:
|
Dan kan het publiek niet zo hoe ik hem een veeg uit de pan geef :o
|
Je hebt meer kapsones dan J.Lo,
Je piept wel anders als ik je er helemaal uit flow. :p |
Weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm, ik blijf hier komen omdat ik soms niets beters te doen heb :P |
Citaat:
|
De Kantine is zo'n hopeloze karikatuur van de werkelijkheid dat het gewoon lachwekkend is. :)
|
vermakelijkheid:p
|
Citaat:
|
Ik mis de forumhuwelijken.
CL, waar ben je? :o |
DK is gewoon een geweldig zinloos tijdverdrijf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat het toch wel een beetje anders is
|
Citaat:
|
Citaat:
M'n ego is.. groter :D Ik kom weer terug, ik mis het! |
Citaat:
Vertaling: ik houd van de manier waarop je praat. |
Citaat:
|
Ik denk omdat iedereen het toch leuk vind om in te vullen, elke dag heb je ook 10.000 van dezelfde polls. Kijk nou naar mij, ik ben altijd origineel met mijn Spelletjes op onzin! :P
|
mwa...met zijn allen vervelen is nog altijd leuker dan in je eentje vervelen
|
ja gezellig, kerstverveling!
|
Citaat:
|
aw, wel schattig zusje hoor, ik heb ook bruin zusje ( 28 jaar ) ikkuh ben 12 en ik heb lichtblond haar en blauwe ogen, dont ask... ik mag vanavond al beginnen met de kerstverveling!
|
Citaat:
|
Na bijna 4 jaar (:eek: ) ben ik het hier toch wel zat, kom ik hier nog amper en vertoef ik het liefst op films & tv. Verder lees ik wel eens wat rond, maar posten.. niet echt meer.. het slijt gewoon.
|
ik ben hier pas net (dus mij verveel t nog niet) maar het valt me juist op dat hier heel simpele vragen staan die toch heel origineel zijn. en het gaat elke keer over hele verschillende dingen
maar kan me wel voorstellen dat je het hier na een tijdje zat bent :D |
een paar forummers
|
Citaat:
Ik neem tenminste aan dat ze geadopteerd is. Ik vind dat ook zo stom om te zeggen eigenlijk. "een bruin zusje" :s mwa...ik weet nie. Maar dat klinkt gewoon niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |