![]() |
zelf een logo op je t-shirt maken/drukken
Heeft iemand zelf wel eens een logo op z'n t-shirt gemaakt, zo ja hoe?
|
Citaat:
|
1. Kies een logo
2. Teken het logo met potlood op t-shirt 3. pak pot verf 4. verf logo op t-shirt. |
Citaat:
|
Ja.
Op speciaal papier printen en erop strijken, en de laatste keer heb ik het met een zwarte textielstift gedaan. |
wat voor papier en hoe was de kwaliteit?
|
Ga naar een copyshop.
|
Dat kan ieder zichzelf respecterend copycenter. Het logo kan je op een schijfje (of cd) meenemen en ze drukken het op een t-shirt.
Maar het kan ook met speciaal papier en een strijkijzer. |
wat voor speciaal papier?
|
Citaat:
|
Ja, een foto en een tekst. Gewoon een t-shirt gekocht, ontwerp gemaakt en naar de drukker gegaan. Weet niet hoe het daarna met het t-shirt is gegaan.. het was een cadeautje en de nieuwe eigenaar ging verhuizen naar de andere kant van het land..
|
Citaat:
Ik heb het bij Office Centre gehaald, en het was teringduur, dus ik zou één van de andere genoemde methodes gebruiken. |
Citaat:
maar het is rotzooi. ik had mijn ava draak, maar dan compleet op een t-shirt, maar daar was ieder wasmiddel tegen gewassen helaas |
Citaat:
|
Nee, alleen via een website, heb ik ook een foto van, maar die kan ik hier niet laten zien. :o
|
Copyshop, daar kunnen ze je zeker verder helpen. (y)
|
|
Nodeloze up.
|
daar heeft ie 9 maanden later iets aan :rolleyes:
|
Sterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterfsterf sterfsterfsterfsterfsterfsterfsterf
|
Sterf langzaam en creperend van de pijn in de modder in een achterbuurt waar ze je zelfs bij je sterven je beroveren en bespotten.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, alleen paupers doen dat. :o
|
Ajb geen oude topics uppen.