![]() |
scrollbalk in lay-out
Weet iemand hoe je een scrollbalk onzichtbaar kan maken????????????????????????????
Het lukt mij niet en niemand weet t :mad: en ik moet m echt weg hebben want dat is echt lelijk!!!!!!!!!! Ik heb niet een gewone kleur als achtergrond dus met een kleur kan het niet... Alvast bedankt als iemand t weet!!!!!! |
je kunt de scrollbalk ook verkleuren
|
Citaat:
|
Ik wil dat je de scrollbalk juist niet ziet,
ik heb als achtergrond een plaatje, dus dan mag je de scrollbalk niet zien... |
Volgens mij kan je beter eerst je toetsenbord laten maken. Sommige toetsen blijven nogal hangen :)
|
Citaat:
En ik ben geen HTML expert, als je layers hebt weet ik dat je het met scrollbar="no" kan doen (of iets in die buurt). Met css kan je ze een kleurtje geven. Dus zonder frames moet het ook lukken met css. ipv een kleur kan je wel none instellen neem ik aan |
Dit werkt alleen met iframes, maar het werkt wel:)
<iframe allowtransparency="true" src="intro.htm" name="intro" width="305" height="360" frameborder="0" allowtransparency="true" style="FILTER: chroma (color=00043A)"> </iframe> 00043A Is de kleur die transparent wordt, en als je scrollbar die kleur geeft ,wordtie dus transparent. Je moet geen andere dingen (zoals tekst) die kleur geven, anders wordt dat ook transparent :) Ik hoop dat jhet snapt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok dit werkt dus allemaal niet bij Cu2.....Zou het uberhaupt kunnen werken bij Cu2 haha
Je kan er namelijk super veel niet.. Iemand die weet hoe dat bij Cu2 werkt? |
Citaat:
|
Citaat:
Code:
style="overflow: none;" |
Citaat:
Ja dat dacht ik dus wel.. Nou ik wil geen andere site, wil alleen cu2 :p Dusja....dan pech! Toch bedankt! :) |
Citaat:
Ja dan is er wel geen scrollbalk maar komt je tekst ook niet in een vakje.....waar je wel naar beneden zou moeten kunnen scrollen.. |
De tekst moet allemaal in een rondje komen te staan...en als ik dat dus doe komt die scrollbalk er zowiezo buiten te staan...
|
Ok dit vergeten we dus maar.........
Nu wil ik dus maken dat je zo'n rijtje krijgt met bv Intro Vragenlijst Fotos Outro enzzzz........ en als je daar dan op klikt je dat in dat vakje te zien krijgt? Weet iemand hoe ik DAT moet doen? |
als je gewoon van die "vakjes" bedoelt waar dat allemaal instaat dan moet je gaan werken met <iframe> Als je een opsomming noemt zoals dit
jah k gebruik niet veel html, en mn goeie html boek is op school gejat :mad: |
Citaat:
mn andere topic is trouwens weg hoor :p maar met <iframe> dat werkt niet want tis cu2... |
*fluistert: Kijk eens in de bron van dit bestand*
Code:
<ul> |
Citaat:
Hier staat Intro Fotos Outro En dan hier staat een vakje......waar die tekst in moet komen te staan, dat als je dus op Intro drukt je die Intro {met hallo ik ben pietje enzo} in dit vakje krijgt!!!!! Het lukt mij niet om die links hier naartoe te maken! |
Citaat:
wil je nou wel of geen iframes |
Citaat:
Geen......want die werken niet bij Cu2 Ja sorry hoor snap er zelf ook geen kut van |
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het aan jou lag hadden we een eigen "Dr HenDre" topic... gewoon in het topic waar het thuishoort dus.. |
Citaat:
|
Citaat:
Help dat meisje ipv haar alleen maar te verbeteren. Jij moet echt leraren worden, die zeiken ook altijd om alles maar ze geven nooit normaal les. ZEIKERD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*gaap* |
ja hoi ik had ook wel een dat ik ergens kwam en toen zag ik ook zon vremde scrolbar maar die was toch vet lelijk dus doe het maar leker niet!!!
en cu2 hoe moet dat eigenlijk want ik wil ook een nieuwe site |
Citaat:
ja, daar kun je je vraag stellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |