![]() |
Spoedcursus Groupie
En NIET het 'hoerespelletje' maar in het 'hoe-kom-ik-in-godsnaam-backstage' en de vraagstukken uiteenlopend vanaf daar.
p.s. iemand ervaring? |
uhm, ligt er aan welke tent en welke band....
het is me wel eens gelukt, maar ja, je gat na een concert wat kletsen met die lui en tadaa of je loopt gewoon naar achteren op een natuurlijke manier alsof je doet wat je hoort te doen (moet je heel goed kunnen toneelspelen) |
gijzelen
|
is mij gelukt bij christina aguilra door maar gewoon naar dr kleedkamer te lopen laatst bij haar concert
|
Ik bedoel dus te zeggen; ik kom never nooit door de security heen...
|
je moet ergens heengaan waar of aardige security, of geen security in de buurt is
|
je moet voor de security strippen, je keihard laten neuken en misschien dat ze je dan binnenlaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn erop getraind dat niet te doen. :rolleyes: kbedoel maar...anderws zouden ze toch geen SECURITY heten..? |
Citaat:
en @ krummeltje - nee, dan heb je lekkere seks gehad :p |
juiste mensen kennen of zelf de sleutel hebben :)
|
Citaat:
Dilemma, dilemma... |
welk concert gaat het nou om???
|
Citaat:
|
lukt je niehiet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Hoi, ik ben journalist, ik werk voor Scholieren.com, fuck off."
|
Met een buitensporig grote videocamera de band achterna crossen. Zorgen dat je met z'n tweeën bent. Stug doorlopen. Geïrriteerd voor je uit kijken. Overigens ook de manier om gratis binnen te komen. Heeft overigens weinig met groupie zijn te maken... :)
|
$uckin Dick$
|
tis me zo vaak gelukt om door te komen bij security
gewoon ff praatje houden met die mensen of de security kennen, dat helpt altijd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
nou, bij een concert van eeerhm linkin park (ja daar was ik, tussen alle mensen die 2 koppen kleiner waren als ik), waren er dus 2 van die meiskes, die zagen er zoooo oer sletterig uit, en waren zo rond de 16, met topjes waar h7un tieten uithingen, en strings die een meter boven hun te lage broek uitgetrokken waren. te lachwekkend hoe hun de securuty probeerde te verleiden om binnen te komen om de zangers van linkin park te zien, want even later kwam die dj van hun eruit lopen, die herkende ze niet eens en zeiden ze: he waarom mag hij wel heen en weer lopen? hahahaha hoe sneu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon een niet-nederlands sprekend deel van de security opzoeken
|
gewoon een zwart strak pak aantrekken en doen alsof je beveiliging bent en dan heel droog bij de andere security gaan staan en als ze niet kijken snel naar binnen glippen.
Doen alsof je hun personal bodyguard bent en droog meelopen naar binnen. al je vrienden fotocamera's geven en laten doen alsof ze van de pers zijn en dat ze jou willen filmen, zelf ontzettend arogant naar de deur toelopen, niet aankijken en wachten todat ze opzij gaan. Nu ben ik mn inspiratie kwijt. :rolleyes: |
wordt journalist kom je er gewoon wel langs.
|
drijg met aanslagen :D
|
Citaat:
IDIOOTTTTTTTTTTTTTTT |
:d
|
Citaat:
(y) |
86dagreed heeft een nieuwe avatar. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een gemiddeld concert van bm-kleuters kun je met een likje war-paint en een strakke leren broek gemakkelijk je voordoen als een band-lid. Volgensmij zouden de leden zelf het nog niet eens in de gaten hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
....zucht....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
journalisten laten ze juist niet binnen,ik heb een fucking perskaart maar ik kom nergens backstage..heb dr nog nooit wat aan gehad..gebruik m misschien ook niet zo vaak, maar dan toch
|
Citaat:
zozo ;) |
spoedcursus klote topics uit 2003 uppen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |