![]() |
Wat eten Nazi's en/of Racisten??
Zouden die mensen nou ook weleens Chinees eten of een broodje shoarma??
Het lijkt me op zich wel logisch dat die gasten geen buitenlands eten eten, want alles wat uit het buitenland komt is slecht of hoort hier niet thuis. Aan de andere kant... sommige buitenlandse gerechten zijn ontzettend lekker..... Wat denk ik: Ja, ze eten ook weleens iets buitenlands. |
Kortzichtigheid is eigen aan zulke groepen dus ik vermoed dat ze zulke dingen wel eten
|
Bradwurst.
|
''Ik ben geen racist, ik eet ook welles bij de Chinees.''
Eén van de meest geniale uitspraken ooit op de televisie vertoond en van toepassing op dit topic. |
Citaat:
'allo 'allo is weer op tv, dus: special gestapo sausage |
Citaat:
Zouden ze altijd in Nederland op vakantie gaan? Zouden ze allemaal op klopen lopen? Zouden ze alleen Philips producten aanscaffen? Zouden ze alleen naar www....nl surfen? Zouden ze dus hun hele leven boerenkool eten? Dacht het niet |
Citaat:
Enne, ja, echte racisten eten natuurlijk ook buitenlands, alleen steken ze dan wel die hele shoarma-tent met die buitenlanders er nog in in de fik nadat ze het broodje hebben gekregen en voordat ze hebben afgerekend. :evil: :o |
Citaat:
Negrotiator schreef op 22-12-2003 @ 20:48: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een inkopppertje als je er over nadenkt |
Citaat:
Citaat:
|
Zeker niet lullig bedoeld hoor :bloos: ...
Maar toen ik de topic titel zag dacht ik dat het als grapje bedoeld was en dat het antwoord Jodenkoeken was :s |
een hoopstront.
|
Water en brood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deel 2 in de reeks intikkertjes:
Aardappelschotel, 40-45 minuten in de oven laten bakken! |
Jahoor, lijkt me van wel. (y)
|
Ik lust allleen hollandsepot :cool:
|
Citaat:
|
http://www.n-tv.de/3020545_Rostock_Lichtenhagen
Rostock Lichtenhagen 1992 Destijds probeerden ze asielzoekers te grillen, fucking kanibalen dat het zijn (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens hypocriet tuig van het ergste soort - ik vreet kilo's shoarma, maar ondertussen mag ik ook graag op die smerige luie Turk kankeren dat hij wel eens wat harder mag werken voor zijn geld. :D |
Waarschijnlijk gewoon hetzelfde als normale mensen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duitse worsten en spaghetie ?
|
Citaat:
|
alleen boerekool met worst en hutspot :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent wel een mongool ook trouwens, als je uit raciaal oogpunt elk contact met buitenlanders en buitenlands goed vermijdt. Zou zo'n simpele ziel zich ook schamen dat zijn stront bruin is en niet blank? (Y) :) |
Citaat:
maar ik kan me vergissen :o ;) |
trouwens, racisten zijn niet altijd blank.
er zijn genoeg zwarte racisten die een hekel aan blanken hebben, enz. |
Ik denk dat weinig mensen in Turkijke shoarma van varkensvlees eten. Eveneens denk ik dat erg weinig Chinezen elke dag 'Chinees' eten, volgens mij eten ze gewoon rijst met vis ofzo, zo'n rijsttafel is misschien meer iets voor op feestdagen. Echt buitenlands kun je dat eten dus niet echt noemen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sla en hert.
(en nee, geen aardappels, want die komen uit Zuid-Amerika) |
Wir-haben-es-nicht-gebratwurst.
|
Citaat:
zijn tulpenbollen eigelijk al geweest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D ik zal het ook nooit vergeten. De vrouw in kwestie die dit verkondigde meende het nog serieus ook, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |