![]() |
Vrouwen met tieten
Als er een vrouw voorbij loopt met strakke kleding en goed gevormde borsten, dan moet ik er gewoon even naar kijken. Is dat normaal??
Wat vinden de dames hiervan?? |
Kom op man ... dat doet verdomme elke [gezonde] vent ... En zij die zeggen dat het niet zo is, die liegen ...
|
Dat doe ik nooit?
:rolleyes: |
Ik ga geeneens proberen sarcastisch over te komen.
|
te laat =P
|
euhmm.... niet alleen mannen hoor..... :bloos:
kheb der zelf ook last van, en dan bedoel ik nie vergelijkend warenonderzoek zeg maar |
Citaat:
|
Nee, ik hou niet van grote borsten. (n)
Liever (heel) klein. :o |
Citaat:
niet groot |
Dan begin ik altijd over te geven. Bah wat een vieze ellende is dat... :(
Dit is echt het meest nuttige topic ooit :cool: |
niet zeuren, jij kijkt ook =P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik merk dat een jongen die ik niet ken naar mijn borsten kijkt voel ik me heeeeeeeeeeeeel erg niet fijn. maarja
|
Citaat:
|
Ik doe het echt bijna nooit. Kweenie wrom.
|
met andere woorden, je doet het wel?
|
soms
maar dan bekijk ik de hele vrouw en niet alleen de borsten |
Citaat:
Ontopic (voor zover dat gaat :rolleyes: ): elke gezonde jongeman (en oudere ;)) kijkt wel eens om dan, sommigen vaker dan anderen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ok, het topic ging inderdaad over het gefixeerd zijn op borsten, en hoewel menig kerel daar wel naar kijkt, kan ik wel zeggen dat je idd niet altijd naar puur en alleen de borsten kijkt. Maar het is wel zo dat als een vrouw grotere heeft, dat ze meer opvallen, dus meer mensen zouden er naar kijken. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je direct op iemand geilt ... vrouwen kijken ook naar kerels, en ook op meerdere manieren =)
|
:)
|
Zoals gezegd, iedere gezonde vent kijkt. Sommigen raken dan gefixeerd door die 2 vetbulten, anderen nemen meteen het hele plaatje in zich op. Maar ook meiden hebben daar een handje van, alleen die krijgen dan vaak last van jaloezie :D
|
Zolang het subtiel blijft, ga vooral je gang. Als ik echter met iemand wil praten en hij blíjft maar kijken, dan dahaag.
|
Voordeel van kleintjes: daar kijken ze niet naar. Tenzij je echt iets straks aan hebt. En dan vind ik het maar zozo. Eventjes mag wel. Even een mental pic maken hoe ze zonder die kleren zijn, opslaan en dan weer gewoon mij aankijken graag.
Maar laatst heeft er iemand een uur lang, tijdens een normale conversatie met meerdere mensen, naar mijn gezicht zitten staren, en dan voel ik me ook wat ongemakkelijk. Twee seconden aankijken en dan weer wegkijken, dat is de regel, maar daar hield hij zich niet aan. Ik durfde hem op het laatst nauwelijks nog aan te kijken. Zijn vrouw zat notabene naast hem! En ik had gewoon een broek en een trui aan, niks straks. Dus het was ook niet dat hij zorgvuldig mijn tieten zat te ontwijken. |
Niet dat ik lesbisch ben maar volgens mij doen niet alleen mannen dat. Ik verglijk :p
edit: als het niet opvalt heb ik er geen last van! |
Hehe :D ja, dat is vervelend...vooral als er een nogal welgevormde dame tegenover je aan tafel zit met een volwassen decolleté :o probeer dan maar eens braaf vriendschappelijk in haar ogen te blijven kijken :D
|
Volgens mij doet iig iedere man dat en ik denk dat vrouwen dat ook wel doen.. alleen dan wat jaloersig..
En tja.. ik vind het niet erg als het bij mij zou gebeuren, is wel leuk.. Maar als mn vriendje het doet terwijl ik naats hem loop.. Mwaa niet echt leuk.. |
Ach.. ik vind het niet erg.. zolang het maar met mate is :)
Toen ik nog op dansles zat, was er zo'n jongen (denk aan kneus der kneuzen, zonder enige ervaring op wat voor gebied dan ook) en het enige wat hij deed was naar beneden staren.. en nee.. niet naar zijn voeten.. niemand wilde dus met hem dansen.. op een gegeven moment zei een andere jongen tegen hem dat het misschien wel beleefd was een meisje aan te kijken zo af en toe :) was wel humor |
Citaat:
|
ik kijk altijd naar hun kuiten. Die zijn zo lekker sappig om in te bijten. Vaak verstop ik me als een wasbeer die op jacht is naar kevers in de bosjes. Als er dan iemand met mooie kuiten voorbijkomt spring ik tevoorschijn, slaak een ondefineerbare kreet en bijt in de achillespees.
|
Ach, dat doe ik zelfs. Het valt dan gewoon op, het is volstrekt normaal om even te kijken naar iets dat opvalt.
Je moet 't natuurlijk wel niet gaan overdrijven. Even kijken is normaal, maar continu staren is irritant. |
Citaat:
Ja tuurlijk kijk ik naar tieten, als voorbij is kijk ik ook meestal wel ff achterom. |
Sterker nog: naar borsten kijken is gezond.
Klik |
mijn moppie mot altijd grote prammen hebben eh
|
pffff ik vind het niet erg als iemand ernaar kijkt of kijke wil, gewoon denke dat het een compliment is en dan erom lache :D
en als ik naar andermans borste kijk dan is dat soms uit jaloezie jah maar meestal denk ik aan hele andere dingen :s |
Citaat:
Ontopic: behoorlijk wat vrouwen lokken toch uit dat mannen naar hun tieten kijken door truitjes aan te trekken met een of andere text precies op die plek. En dan moet ik me nog gaan verantwoorden ook als ze vragen wat ik aan het kijken ben ;) |
Als ze door de zeer strakke kleding duidelijk opvallen vind ik het zeker niet vreemd dat de borsten opvallen en dat jij daar naar kijkt.
|
Citaat:
tuurlijk moet je ernaar kijken, die dingen zijn heus niet alleen een melkfabriek |
Citaat:
Nee, ik vind kleine borsten gewoon leuk. :) Evengoed als dat er mannen zijn die helemaal wegdromen bij F90, droom ik liever weg bij A65. |
Citaat:
|
Citaat:
Bleek na anderhalf uur kijken dat er CARS stond. Tja, ik heb een grafische achtergrond, dus ik ben snel afgeleid door grafische elementen ... zoals letterypes ... ) |
ik weet niet ik vind het niet leuk als een jonge naar mijn borsten kijkt maar
jah wat kan je er aan doen he ..:) maar soms moet ik heel erg blozen :bloos: |
ongeveer elke jongen loopt wel een keer ergens tegen aan omdat ie een mooie vrouw voorbij ziet komen en het niet kan weerstaan om even achterom te kijken als ze voorbij is
|
Citaat:
leg me eens uit hoe je dat doet..? |
Laat ze maar kijken hoor, als het bij even kijken blijft iig en ze ook niet gaan zitten staren. Maakt mij niet uit. Ik kijk ook hoor, als er een mooie vrouw/meisje voorbij loopt. Wel op een iets andere manier dan mannen weliswaar;). Heb er verder geen last van ofzo.
|
Citaat:
|
Nooit specifiek naar de borsten, maar naar het gehele plaatje idd zoals al vaker gezegd.
MAar ja....als het dan natuurlijk van die super grote zijn dan valt het op en dan ga je er wel specifiek naar kijken. Ohw...overigens kijk ik wel specifiek even naar de borsten wanneer vrouwen in bikini lopen. Jah, zal wel zijn omdat er dan tenminste ook wat zien is hè... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |