![]() |
die rappertjes toch
Rapper Nas Arrested for Alleged Assault
(AP, 12/18/2003 10:00:00AM) Rapper Nas turned himself in to police and was charged with assault for allegedly throwing a bottle at a man during a fight in a Manhattan nightclub. Nas, 30, surrendered on Wednesday. He was with several other people on Dec. 10 at the Greenwich Village club Ciclo when an unidentified man approached his table and claimed the rapper had grabbed him, police said. A fight followed but a bouncer broke it up, police said. While the bouncer was talking to Nas, the rapper grabbed a bottle and threw it at the unidentified man, hitting him in the head and cutting him, police said. BOEF BOEF |
dus?, die rappertjes doen dan toch vaker?
|
dit is waarschijnlijk nog een vriendelijke dag van een gemiddelde wannabe stoer rapper (zeggen ze zelf)
|
Dan hebben ze weer wat om over te rappen joh... :rolleyes:
|
wat dacht je hiervan ?
50 Cent zoekt tienerfans voor seks maandag 22 december 2003 Heel wat vrouwelijke tienerfans van 50 Cent schrokken zich een bult toen ze zijn concert in het Noorse Trondheim bezochten. Tijdens de show deelde de crew van de rappers immers uitnodigingen uit voor het feestje backstage. Op de uitnodiging die de meisjes kregen toegestopt stond wel expliciet geschreven dat de meisjes seksuele gunsten moesten verlenen, anders kwamen ze er niet in. Daarenboven moesten ze niet enkel 50 Cent, maar zijn hele crew bedienen. De meisjes die enkel een avontuurtje met de rapper zelf zagen zitten, waren dus ook niet welkom. Bron: Radio 538 |
Triest zooitje dit.
|
Citaat:
omg :| |
ew, rappers, bah
|
Citaat:
|
Iedereen doet wel iets waar hij later spijt van heeft... :rolleyes:
|
Tsja, zo'n ruzie.. Lekker boeiend. En Nas ontstijgt toch wel het niveau Nelly en P. Diddy. Nas is één van de betere rappers vind ik.
|
nee al die rockertjes zijn zo lief :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ga ook rapper worden.
[Natuurlijk beetje te triest voor woorden dit allemaal.] |
Ja, en 50cent beweert dat hij 9x is beschoten.
Net zoals laatst, dat waren vrienden van 'm die in de lucht schten, het is puur voor de commercie.. Kansloos figuur.. |
Altijd maar klagen over rappers
rocksterren zijn ook geen lieve mannetjes, maar dan is het opeens minder erg ofzo Rat |
Rocksterren, rapsterren. Allemaal bullshit!
|
niet alle rappers over 1 kam scheren ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bleh.. en weer een topic waar 50 Cent, Ja Rule of hoe ze ook heten als maatstaf worden genomen om hiphop te beoordelen..
|
Citaat:
|
Citaat:
tja, ach niet echt nieuwswaardig dunkt mij, als ik t zou doen zou het ook niet in de krant komen en ik vindt nas nou echt totaal niet in de categorie behoren waarin mijn voorganger hem indeelt maar dat terzijde |
Waar slaan trouwens al die namen op?
Jay-Z, 50 Cent, Eminem, Nas etc. :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Uuuu-ndercooo-ver. |
Citaat:
nas staat voor nasir jones, z'n naam [= rest weet ik niet |
Ik las ook iets van Busta Rhymes die boos was geworden omdat een fan niet op wou staan toen hij het vroeg, en m helemaal kapot schold
Bleek ie verlamt te zijn :o |
Citaat:
dat kan je je bij haast alle rapgroepen,bands afvragen |
Citaat:
50 Cent = het muntstuk dat precies tussen het spleetje tussen z'n tanden past (vandaar dat spraakgebrek). |
Ja rappers zijn agressief en seksistisch
Maar in elke groep van muziek zitten fouten mensen tussen. iedereen loopt altijd te huilen over heroine junkies slecht volk helemaal verkeerd bla bla. Maar dan luisteren ze wel red hot chelli peppers. 1 is gestorven aan de bruin en de andere is met geluk afgekickd. Tom lee mishandelde z'n ex vrouw. zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. |
vind het wel lache hahaha
|
Frans bauer kan er anders ook wat van.
|
interessant
|
verre van.
|
:d
|
Citaat:
Nickname, weet je wel ;) |
Citaat:
Perverselingen zijn maniaken;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Maar dat weet ie zelf volgens mij niet eens) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof ook niet dat hij het zo bedacht heeft.. (n)
|
Citaat:
|
Rap, Metal, het is allemaal even waardeloos. Er gaat niets boven de YMCA.
|
ik vindt wat die rappers doen ook overdreven maar de muziek is toch eigelijk waar het om gaat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |