![]() |
Tiesto Vs 50 of Eminem
Ik heb het concert van 50 en eminem meegemaakt en die van Tiesto in arnhem,
50cent was gewoon een grote nep ( ik mocht er gratis heen anders had ik het niet gedaan) Jezus wat was dat een trieste bedoeling zeg. Die gasten kunnen niet eens rappen. Een grote commerciele fake rommel, Ik persoonlijk (mening) snap niet wat je daar leuk aan vind. Waar het ook allemaal overgaat, moorden schieten "cool" doen Drugs, guns ect. Als je dat "cool" vind dan moet je wel heel erg triest zijn. Zowiezo dat je in zo'n domme act trapt is al dom. Wat tiesto in arnhem neergezet heeft daarintegen, is met geen woord te beschrijven en kan je alleen beleven door er geweest te zijn. Met ze tienduizende als 1 , Dat geeft een enorme kick. Helemaal los van alles en helemaal in de muziek, iedereen word geacepteerd en iedereen gaat op een normale manier met elkaar om. wat tiesto gepresteert heeft in arnhem kan niemand evenaren. 50 cent en eminem zijn daar helemaal, egt helemaal NIETS bij. Maak me maar voor gek uit, ik weet wel beter... Ik heb overigens geen hekel aan mensen die van rap houden ofzo ik snap het gewoon niet. |
hmz, goed topic, ik vind t allebei klote maar ga ik toch ook geen topics over openen, slaat werkelijk nergens op dit, verder moet je eens op je taalgebruik gaan letten want er zitten een paar lelijke fouten in
|
verbreed je horizon, beste leemer, en hou op met klagen.
|
Nouja, hij heeft wel gelijk, 50 cent is drie keer nix. Tiesto hou ik ook niet van, maar dat is een kwestie van smaak.
|
Citaat:
50centen=shite eminem valt mee,dat is dan mijn mening. Je snapt niet wat er dope kan zijn aan hiphop? Luister eens naar Jeru the damaja of non phixion ofzo... Lekker kortzichtig dit. Maarjah past ook wel bij je nickname. (y) |
ze zijn beide niets :D
|
bla.
spam. spam.. spam. |
Hou toch op met zo meeloperig te doen. Iedereen zijn eigen stijl, ik kan respect op bregen voor jouw soort muziek, jij niet voor de mijne?? Kan me geen reet schelen, maar je hoeft daarover geen topic te openen over "hoe goed vind ik trance en techno en hoe slecht rap". Waar slaat dit topic op?
|
Jouw spelfouten, jouw nickname, en jouw topic getuigen van weinig intelligentie.
|
Citaat:
hoe kun je nou trouwens concerten vergelijken? :s |
download hier de nieuwe hit van 50:
www.bobbytrap.nl/vijftigcent |
Citaat:
|
Citaat:
en fuck sowieso Dj's. Met hun platenkoffertje een beetje een zaaltje vullen en dan oprotten. Niets nieuws aan. Leuk voor eventjes, maarik heb veel meer respect voor een hardwerkende band die er alles aan doet en zich kapot werkt om een goede show neer te zetten, met eigen materiaal. |
Citaat:
:) fijn dat sommige mensen zo narrowminded zijn |
spreek niet over hetgeen je geen verstand van hebt.
|
Citaat:
http://pics.sjeemz.nl/getpicture.php...8&check=4ba21d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |