Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   update gekraakte Office - incorrect functioneren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=698615)

Ik 23-12-2003 09:06

update gekraakte Office - incorrect functioneren?

Tijdens het updaten van 'mijn' office producten kreeg ik de volgende melding (opmerking)

In hoeverre dient men hier aandacht aan te schenken met betrekking tot het functioneren van zijn of haar officepakket indien dit een 'gekraakte' versie betreft?

(Voordat deze weer wordt gesloten: Ik heb een licentie voor het office pakket)

Koen 23-12-2003 10:04

Citaat:

Ik schreef op 23-12-2003 @ 10:06:
(Voordat deze weer wordt gesloten: Ik heb een licentie voor het office pakket)
Dan is er niks aan de hand en zal deze update prima werken.

nare man 23-12-2003 10:26

Als jij een 'echte', dus 'zilveren' versie van Office, zo'n ding met een fancy hologram op de bovenkant hebt, maak je je toch geen zorgen over eventuele cracks? Dan bel je gewoon met Microsoft, je hebt immers een originele? ;)

Ik 23-12-2003 10:44

Citaat:

nare man schreef op 23-12-2003 @ 11:26:
Als jij een 'echte', dus 'zilveren' versie van Office, zo'n ding met een fancy hologram op de bovenkant hebt, maak je je toch geen zorgen over eventuele cracks? Dan bel je gewoon met Microsoft, je hebt immers een originele? ;)
Het gaat erom dat er een gekraakte opstaat die ik wil updaten, maar ik heb wel een legale in bezit. Ik wil dus weten of de updates installeren zomaar kunnen, of dat het wel fout gaat ;)

(deze discussie is eigenlijk allang overbodig, maargoed)

Triloxigen 23-12-2003 10:54

Waarom zou je iets wat gekraakt is erop zetten als je origineel hebt :s
Gekraakte versies hebben heel vaak wel een of ander manekement..

Chimera 23-12-2003 11:03

Citaat:

Ik schreef op 23-12-2003 @ 11:44:
Het gaat erom dat er een gekraakte opstaat die ik wil updaten, maar ik heb wel een legale in bezit. Ik wil dus weten of de updates installeren zomaar kunnen, of dat het wel fout gaat ;)

Ik weet niet of het updaten goed of fout gaat, maar je hebt in ieder geval het recht die update uit te voeren, je hebt nl. een licentie.

JUH 23-12-2003 11:13

Nou ik heb een gekraakte versie van 2003...
voor kleine updates werkt 't allemaal prima...
voor evt. Service Packs zal het niet werken (had ik met Office XP) hetzelfde principe dus als met de Win XP Service Pack

Maar dat alles is natuurlijk ook afhankelijk van de key die je gebruikt of evt. gekraakte bestanden die je erbij gebruikt...

Verder zal 't enige wat zou kunnen gebeuren (maar onwaarschijnlijk) zijn, dat je office niet goed meer functioneert en heel mss dat als je een re-install probeert dat ie begint te piepen...

Maar andere dingen zal het niet aantasten en ook zullen zoals er staat geen gegeven worden gestuurd e.d.

Droyd 23-12-2003 19:59

Gewoon proberen he, het is volgens mij moeilijk in te schatten door ons, het kan allebei (foutgaan, of juist niet)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.