![]() |
update gekraakte Office - incorrect functioneren?
Tijdens het updaten van 'mijn' office producten kreeg ik de volgende melding (opmerking)
In hoeverre dient men hier aandacht aan te schenken met betrekking tot het functioneren van zijn of haar officepakket indien dit een 'gekraakte' versie betreft? (Voordat deze weer wordt gesloten: Ik heb een licentie voor het office pakket) |
Citaat:
|
Als jij een 'echte', dus 'zilveren' versie van Office, zo'n ding met een fancy hologram op de bovenkant hebt, maak je je toch geen zorgen over eventuele cracks? Dan bel je gewoon met Microsoft, je hebt immers een originele? ;)
|
Citaat:
(deze discussie is eigenlijk allang overbodig, maargoed) |
Waarom zou je iets wat gekraakt is erop zetten als je origineel hebt :s
Gekraakte versies hebben heel vaak wel een of ander manekement.. |
Citaat:
|
Nou ik heb een gekraakte versie van 2003...
voor kleine updates werkt 't allemaal prima... voor evt. Service Packs zal het niet werken (had ik met Office XP) hetzelfde principe dus als met de Win XP Service Pack Maar dat alles is natuurlijk ook afhankelijk van de key die je gebruikt of evt. gekraakte bestanden die je erbij gebruikt... Verder zal 't enige wat zou kunnen gebeuren (maar onwaarschijnlijk) zijn, dat je office niet goed meer functioneert en heel mss dat als je een re-install probeert dat ie begint te piepen... Maar andere dingen zal het niet aantasten en ook zullen zoals er staat geen gegeven worden gestuurd e.d. |
Gewoon proberen he, het is volgens mij moeilijk in te schatten door ons, het kan allebei (foutgaan, of juist niet)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |