![]() |
Sperma invriezen
kost nu al 910 euro bij het CZ :eek:
Ik kreeg zojuist de nieuwe polis voor 2004, en ik schrok me dood :eek: Wat betalen jullie daarvoor? ;) :D |
Niks. Ben een echte doe-het-zelver (Y)
|
o my god :|
|
Ehm... :confused:
|
dan kan je net zo goed een kwakje in de ijskast mikken...
|
Leuk, ga ik het serieus uitzoeken, krijg ik dit. :|
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...uis+sperma&lr= |
Citaat:
|
Citaat:
Jong meisje doet een zilveren vibrator in haar kleine kutje ... kutje' of 'Jong meisje doet een zilveren vibrator in ... Mijn ogen bleven op haar kruis letten en tegelijkertijd op ... Nadat ze mijn sperma gullzig doorslikte,ben ik ... misschien moet je zoeken bij zilveren kruis naar aanvullende pakketten ofzo :D |
Eh, ja. :|
|
Kan je dat tegenwoordig ook al in je pakket opnemen? :|
Wat een hoogstaand topic toch weer |
Citaat:
tsja, post ik een keer iets wat de nederlandse bevolking aangaat, is het niet goed. Vergeet niet dat we hier in nederland een hoog gehalte sterfgevallen hebben onder baby's. Dit zal ongetwijfeld iets te maken hebben met slecht zaad, en het late tijdstip waarop veel mannen pas aan een kind beginnen. Dat moet je voorzijn, en nu alvast de hele handel laten invriezen, zodat je later er profijt van hebt. Want zeg nou zelf, wat is nou 1000 euro als je daar een gezond kind voor terug krijgt? ;) |
Hoeveel schuift dat?
|
Citaat:
SPERMA : KLIK HIER voor het NKzaadslikken. Pijpen en Slikken.. supertip! s-x.nl/sperma Foto's en Films van alle voorrondes en de finale van dit pijpfeest Gesponsorde Koppelingen |
Citaat:
(ojee, wat voor beeld krijgt iedereen nu ook weer van mij? :D) |
Haha. :D
|
je kan maar hobby's hebben...
Magnum had toch maar 7 zonden?! |
je kunt toch ook zelf je zak in vloeibare stikstof leggen? :|
|
Dat gaat volgens mij goedkoper als je het zelf doet........
|
hoe interessant.
|
niet :) maar nu staat deze topic wel weer bovenaan (n)
|
Citaat:
|
uhh, geen idee....
Ik zit bij FBTO dus als je het graag wil weten wat het mij kost mag jij dat opzoeken ;) Zit er dan wel gratis sperma test bij trouwens?? :p Want misschien is jou zaad helemaal niet vruchtbaar ofzo. Dan zit je voor niks dat daar in te vriezen |
Citaat:
Geen idee.. en mijn sperma is supervruchtig, ik verkoop dat ook aan lokale tuincentra, als alternatief voor pokon :p |
Citaat:
|
geen flauw idee
wat je er bij amicon voor dokt. Maar ik heb geen flauw idee wat je d'r mee moet??! Wil je het bewaren incase that??! Ach dan zie je wel verder. enne ik hoef geen kids dus mijn vent hoeft daar niet zoveel geld voor te dokken als hij denkt dat dat moet |
Citaat:
|
€5125,76 dacht ik.
|
zonde van je geld, gewoon zorgen dat je potent blijft en nooit doodgaat, of zou dat duurder zijn...
|
doe dat niet:)
|
Citaat:
|
Citaat:
talon je moet je zaad gaan verkopen als het zo vruchtbaar is dan heb je mee da geld eruit :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ja goed idee, en dan reclame spotjes op de tv :D en posters in alle steden verspreid, bv onder de ramen geplakt van nette restaurants enzo :D |
Citaat:
waah we gaan een hele campagne beginnen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |