![]() |
Wat is jouw record kotsen in één etmaal?
Na overdonderend succes op Onzin nu ook op De Kantine. :cool:
Ik heb vorige week het aantal van 11 gehaald. :) |
4, toen ik keelontsteking had...
|
1 :confused:
|
Naja. Dat soort dingen tel ik niet oid.
|
Citaat:
|
uh, toch wel min. 30x ofzo
toen had ik een soort buikgriep en kon ik eigenljik wel een tentje bij de plee zetten :( |
Citaat:
dus dat weet ik ook niet meer |
Geen idee
|
Ik heb het niet geteld, maar het is zeker meer dan 10 keer.
|
Zes keer ofzo, misschien zeven, vast tijdens migraine.
|
Meer dan twee keer zal het niet geweest zijn
|
meer dan 10x zelfs na een slokje water kwam het er weer uit en dat dan een paar keer proberen.. :(
|
Ongeveer 5 keer ofzo....
|
12 keer. Kut Portugal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee
Een topic over je meest interessante gekots ooit was denk ik interessanter geweest... |
10 keer ofzo lekker boeiend :D
|
Citaat:
|
Nouja, zo werd ik laatst ziek in de trein, en ik moest dus overgeven, dus ik ging op weg naar de wc's, maar ik was net in de eerste klas toen ik het niet meer hield en toen heb ik dus de hele vloer, een half raam en vier stoelen in de 1e klas ondergekotst. Een meneer zei 'Zo, da's lekker' en een andere zei 'Je hebt tenminste wel goed gekauwd' (maar dat was helemaal niet zo, ik had alleen nog maar brinta en sap gehad dus ik had helemaal niet gekauwd...). Alle vijf mensen in de coupe bleven gewoon zitten, terwijl het daar ontzettend stonk... domme mensen... en toen kwam de conducteur en die deed mij m'n vestje uit want dat was vies en hij nam me mee naar de wc's en maakte wc-papier nat en ging m'n gezicht schoonpoetsen enzo. Lieve conducteur.
|
Citaat:
|
5 of 6 keer, weet het niet precies meer.
|
3x ofzo
|
uhmzz 1 keer ofso... ik kots nooit... de laaste keer dat ik kotste was ong. 2 jaar geleden bij de dokter na het bloedprikken
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk nog nooit in het openbaar overgegeven, alleen besloten :P Mijn maximum ligt boven de 10x, maar precies weet ik het niet. Dat was op Werchter, ik kon niet tegen de warmte en hoeveelheid mensen, dus ik bleef maar kotsmisselijk worden... ook al at ik helemaal niets :( |
6 keer, toen ik voor het eerst een kater had en er niet mee wist om te gaan :s
|
Zeer veel, laten we het daar maar op houden. :o
|
Interessant....
Het niveau wordt hoger en hoger, en hoger.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wit...
oh, verkeerde topic :o |
niet bijgehouden, maar laatst toen ik buikgriep had zeker toch 6 keer.
|
Citaat:
PS: geel met een blauwe snoopy |
Ik heb een keer een wastafel volgestopt gekotst en alle plantjes van kots voorzien. De tuin bij de heer GJ was nooit hetzelfde.
Echt een ramp. Ik kon het me enkel via foto's half herinneren.. |
Citaat:
Een ban? Zo geregeld. Moet je steeds een kerstboom in je posts zetten. :p http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=590787 |
Citaat:
Je hebt wel een grote verzameling :o ontopic: stuk of 4x denk ik Edit: Daarnet stond hier toch echt nog een hele grote kerstboom van florisvdb :confused: |
meestal houdt het bij 1x al op :(
|
Meer dan tien keer denk ik, ik hou dat echt niet precies bij.k
|
Citaat:
en dat was dus echt super goor :( |
Geen idee.
Nooit openbaar (gelukkig). |
ehh 3 ofzo? Heb echt geeen idee
|
ik denk 4 keer ofzo....
na carneval |
Sorry, dat heb ik niet bijgehouden.
|
Citaat:
|
7x. Bleh. (n)
|
bijna 30, aan het eind had ik bloed opgekotst :( blegh!
|
2 x, ik hield niet van medicijnen dus die kwamen er weer uit :o
k heb ook een x een auto van een vriendinnetje ondergekotst :cool: en een x was ik net op tijd uit de bus, stond ik daar in het gras over te geven om 7 uur sochtends :o |
Citaat:
|
Eén keer toen ik echt heel erg ziek was een stuk of 8 x.
|
3,5 kilo schoon aan de haak
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |