Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   jurk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=698889)

load_harmony 23-12-2003 13:46

jurk

hi! ik heb binnenkort een nieuw jaars gala en heb eigenlijk geen zin en geld om weer een dure gala jurk aan te schaffen zoals voorgaande jaren. 2 keer met dezelfde jurk op hetzelfde gala met dezelfde mensn vind ik ook niet tof. Nu heb ik dus bedacht om een keer zelf wat te maken. En dan bedoel ik gewoon een super maffe met bijvoorbeeld veel kleur, folie, or whateverrrrr!

so my question: wie heeft er toffe ideeen???????

! am mE 23-12-2003 14:54

Een goed idee (al zeg ik het zelf): probeer het eens op lifestyle..

pierpkeblap 23-12-2003 18:25

Indd >lifestyle

Maar wat mij wel tof lijkt is een oude jurk in allerlei kleuren te spuiten/verven. Aangezien je hem toch maar 1 keer draagt kan dat prima :)

_Moby_ 23-12-2003 18:42

wees niet té creatief, anders gaan mensen denken dat je voor de gelegenheid je carnavalskleren uit de kast hebt getrokken ;)

Wim Wok 23-12-2003 18:54

vergeet iig dan niet je bellenblaas mee te nemen

duifeltje 23-12-2003 18:54

Misschien kan je op een hele simpele jurk heel veel gekleurde bandjes maken (van die gouden enzo).

Renoi 23-12-2003 19:08

gatver dat doe je toch niet (n)

koop toch gewoon een nieuwe jurk zeg

funkypunk 23-12-2003 19:37

Citaat:

Renoi schreef op 23-12-2003 @ 20:08:
gatver dat doe je toch niet (n)

koop toch gewoon een nieuwe jurk zeg

is er eens iemand die probeert origineel te zijn.....

zo'n opmerking maken; dat doe doe je toch niet (n)

ideeen, tjah, kijk gewoon in de burda, knipmode enzo. (in de bibliotheek vind je ook de oudere) maar vaak lijkt dat heel saai, je kunt dat meestal vrij snel leuker maken door andere stofjes of leuke details aan te brengen.

Qimm 23-12-2003 21:19

Zelf kleding maken vind ik wel cool :cool:

Tis dat ik het niet kan :D

Renoi 24-12-2003 09:40

Citaat:

funkypunk schreef op 23-12-2003 @ 20:37:
is er eens iemand die probeert origineel te zijn.....

zo'n opmerking maken; dat doe doe je toch niet (n)

ideeen, tjah, kijk gewoon in de burda, knipmode enzo. (in de bibliotheek vind je ook de oudere) maar vaak lijkt dat heel saai, je kunt dat meestal vrij snel leuker maken door andere stofjes of leuke details aan te brengen.

waarom moet je nou weer zo'n mooi gala gaan verneuken dan met je zelfgemaakte jurk? dat is echt super kansloos. hetzelfde als dat een jongen met een wit rokkostuum komt, sorry maar die kijk ik niet eens meer aan.

hou je toch gewoon eens netjes aan de ettiquette, of iniedergeval een beetje, is toch niet zo moeilijk.. als je weer naar school gaat kan je wel weer de gefrustreerde altow gaan uithangen

load_harmony 24-12-2003 17:11

Citaat:

Renoi schreef op 24-12-2003 @ 10:40:
waarom moet je nou weer zo'n mooi gala gaan verneuken dan met je zelfgemaakte jurk? dat is echt super kansloos. hetzelfde als dat een jongen met een wit rokkostuum komt, sorry maar die kijk ik niet eens meer aan.

hou je toch gewoon eens netjes aan de ettiquette, of iniedergeval een beetje, is toch niet zo moeilijk.. als je weer naar school gaat kan je wel weer de gefrustreerde altow gaan uithangen

Whaha, jij hebt echt mensenkennis :rolleyes: ik ben absoluut geen alto... al accepteer ik alto's wel heh, zoals elk welvarend mens zou moeten doen (dit is een hint) :rolleyes: .

anyway, ik ben al wat verder.... ik heb mijn klerenkast overhoop getrokken en vond allerlei indische jurken. ik ben een maand geleden namelijk terug gekomen van mijn india stage. niet dat die jurken echt gala zijn, maar een indische jurk ziet er al snel sjiek uit heh...

funkypunk 24-12-2003 17:52

Citaat:

Renoi schreef op 24-12-2003 @ 10:40:

jij zet jezelf zo voor lul

:evil:

snoopy 25-12-2003 12:13

Ik vind bij gala-jurken altijd een blote rug heel mooi. Je zou iets kunnen doen met van die bandjes aan de achterkant.
o ja, en een split is wel leuk, als je een lange jurk doet, tenminste.
(wat ook leuk is, om s een andere kleur te doen dan het traditionele zwart, en bijv. rood te doen.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.