![]() |
jurk
hi! ik heb binnenkort een nieuw jaars gala en heb eigenlijk geen zin en geld om weer een dure gala jurk aan te schaffen zoals voorgaande jaren. 2 keer met dezelfde jurk op hetzelfde gala met dezelfde mensn vind ik ook niet tof. Nu heb ik dus bedacht om een keer zelf wat te maken. En dan bedoel ik gewoon een super maffe met bijvoorbeeld veel kleur, folie, or whateverrrrr!
so my question: wie heeft er toffe ideeen??????? |
Een goed idee (al zeg ik het zelf): probeer het eens op lifestyle..
|
Indd >lifestyle
Maar wat mij wel tof lijkt is een oude jurk in allerlei kleuren te spuiten/verven. Aangezien je hem toch maar 1 keer draagt kan dat prima :) |
wees niet té creatief, anders gaan mensen denken dat je voor de gelegenheid je carnavalskleren uit de kast hebt getrokken ;)
|
vergeet iig dan niet je bellenblaas mee te nemen
|
Misschien kan je op een hele simpele jurk heel veel gekleurde bandjes maken (van die gouden enzo).
|
gatver dat doe je toch niet (n)
koop toch gewoon een nieuwe jurk zeg |
Citaat:
zo'n opmerking maken; dat doe doe je toch niet (n) ideeen, tjah, kijk gewoon in de burda, knipmode enzo. (in de bibliotheek vind je ook de oudere) maar vaak lijkt dat heel saai, je kunt dat meestal vrij snel leuker maken door andere stofjes of leuke details aan te brengen. |
Zelf kleding maken vind ik wel cool :cool:
Tis dat ik het niet kan :D |
Citaat:
hou je toch gewoon eens netjes aan de ettiquette, of iniedergeval een beetje, is toch niet zo moeilijk.. als je weer naar school gaat kan je wel weer de gefrustreerde altow gaan uithangen |
Citaat:
anyway, ik ben al wat verder.... ik heb mijn klerenkast overhoop getrokken en vond allerlei indische jurken. ik ben een maand geleden namelijk terug gekomen van mijn india stage. niet dat die jurken echt gala zijn, maar een indische jurk ziet er al snel sjiek uit heh... |
Citaat:
:evil: |
Ik vind bij gala-jurken altijd een blote rug heel mooi. Je zou iets kunnen doen met van die bandjes aan de achterkant.
o ja, en een split is wel leuk, als je een lange jurk doet, tenminste. (wat ook leuk is, om s een andere kleur te doen dan het traditionele zwart, en bijv. rood te doen.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |