![]() |
A Silver Mt. Zion
Waarom was hier nog geen topic over??
anyway: A Silver Mt. Zion We vs. Death 20 feb zaal open 19:30 aanvang 20:15 entree €9,00 Het is een seated concert in de Tivoli, wie gaan ?? Als alles meezit ben ik daar wel te vinden. |
18 maart in Vera Groningen.
abstracte shit, ik ga wel ff kijken. |
ze spelen ook nog in het Patronaat.
Ik vond de laatse cd erg nice , ik ga morgen wel ff kaartjes halen |
20/2 tivoli
15/3 ancienne belgie 17/3 effenaar 18/3 vera 20/3 patronaat ik heb geprobeerd die laatste cd te luisteren (this is our punkrock..) maar kwam er niet doorheen helaas. maar dan zou ik toch iig voor we vs. death gaan. |
even neerladen dan maar
|
Citaat:
|
ik vind eerste 2 cds stukken beter, zolang efrim zijn kop maar dicht houdt.
|
Jup, ik ga. (y)
|
Naar Vera denk ik.
|
*up*
wie gaan er vanavond naar de effenaar?? ik iig |
ik ga morgen naar de vera, mn kaartje ligt al paraat.
|
Citaat:
|
ik ben gister gweest, was echt erg gaaf
sigur, was jij die dude met dat joy division shirt toevallig? |
vertel eens wat meer AM
ik ga zaterdag naar het patronaat |
Citaat:
Ik vond het concert erg gaaf Setlist: Triumph Hands Bells Motor Babylon Railyard Ik had verwacht dat het me op een gegeven moment wel enigzins zou gaan vervelen , maar dat deed het totaal niet. Ik vond het iig geniaal (y) |
Oh ja, daar wil ik zaterdag ook nog naartoe.
Isda nog niet uitverkocht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe ik kende eigenlijk nog niks en normaal vind ik dat storend, maar nu was daar totaal geen sprake van. Verder geen idee wat ik er over moet vertellen. Oh misschien dat je die chicks niet om handtekeningen moet vragen want dat doen ze niet en dan ontstaan er pijnlijke momenten, haha wat was dat zielig voor die dude en sigur: ik had geen flauw idee wie je was alleen dat je een forummer was heh.. |
Citaat:
|
Citaat:
toen ik de ep van ze kocht vroegen ze zelf of ik wou dat ze hem signeerden hebben ze dus ook gedaan. Dus signeren doen ze dus wel :confused: EDIT: stond toen wel al een tijdje met die chicks te praten |
Citaat:
|
Citaat:
nah naast me stond zo'n dude die om een handtekening vroeg, en toen zei dat meisje dat ze dat niet deed en toen begon die dude wat slappe excuusjes uit te poepen en zijn ook, en ik vond dat wel leuk maar goed, dan had je waarschijnlijk die andere voor je, of je had sjans :cool: |
Citaat:
:cool: <33 |
Citaat:
|
Citaat:
|
signeren is zowiso fout
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus: :) :rolleyes: :( |
Citaat:
|
Ik heb ze gister gezien, en het overdonderde me wel enigzins. Viel me 110% mee. Erg vet allemaal, de stem van die gast... Nou had ik er ook nog niet zo veel van gehoord, was een mooie verrassing.
Ze waren allemaal knetterstoned volgens mij, die celliste zat alleen maar verdwaast voor zich uit te kijken, en een van die violistes kreeg de slappe lach tijdens een stil moment, waar de zanger die emotionele stem liet horen. Maar de sfeer in de muziek werd er niet minder van (y)(y) |
haha ja dat klopt ja
een van die chicks die had echt moeite met haar ogen open te houden.... maar goed...ze speelde er niet minder om volgens mij |
is er trouwens een kans dat ik vanavond aan de deur een kaartje kan kopen? :|
|
bel ze
en kijk of het uitverkocht is |
mja ik vond het wel vet net in het patronaat. Ik kende er ook zeer weinig van, maar daar ga ik verandering inbrengen.
soms hadden ze wel een net iets te hoog Kelly Family gehalte |
right..
ik vond het wel okee, ben er niet kapot van. |
mooi zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |