![]() |
leden duitse neo-nazigroep veroordeeld
de leider van de rechts-extremistische band landser is veroordeeld door een rechtbank in keulen.
Michael Regener krijgt 3 jaar en 4 maanden celstraf. Twee andere groepsleden kregen voorwaardelijke straffen. Het is de eerste keer dat in Duitsland een neonaziband om zijn muziek wordt veroordeeld. De rechter acht het bewe- zen dat het trio nazipropaganda heeft verspreid en zich aan opruiing heeft schuldiggemaakt. "Zeker vier teksten zetten aan tot haat en geweld tegen buitenlanders, joden en andersdenkenden", oordeelt de rechter.rechtbank in keulen fok-ers wat vinden jullie moeten neozi-groepen verboden worden. volgens mij wel.landser |
Fok!-ers?
:nono: |
Citaat:
|
Natuurlijk de ideale manier om zo'n band de aandacht te geven die ze willen.
|
Citaat:
|
zal mij een biet wezen wat er met die Untermenschen wordt gedaan.
|
Citaat:
|
Jammer :(
|
and the NS movement crumbles on
|
Slechte zaak, ze hebben ook recht op vrijheid van meningsuiting, ook al zijn 't nazi's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vaak zijn die bands tenenkrommend slecht dus een gemis is het niet.
|
Citaat:
|
Is dit een lyric?
Nee? Wat doet dit dan op het muziek forum? |
can't we all just get along
|
Citaat:
Er zijn een aantal ns bands die muzikaal vrij goed bezig zijn (en dan niet van die ruis nsbm natuurlijk) Bound for Glory bijvoorbeeld, qua muziek er ok, jammer van de ideeen erachter. En ach, ik als persoon met weinig principes luister gewoon naar Landser (of een andere extreem linkse of rechtse band) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach krijgen we deze uitgediscussieerde stelling weer.
wat mij betreft een slotje. |
Citaat:
kopy van m'n eigen dus sorry |
Ik vind het schandelijk dat ze veroordeeld zijn. Het is algemeen bekend dat Joden en Moslims geen enkele zin hebben om zich aan te passen aan de westerse normen. Daarom vind ik dat ze allemaal terug moeten naar hun eigen land. Laten ze daar Alla maar gaan vereren. Maar kom de westerlingen daar niet mee lastig vallen!!!!!
|
Eigenlijk is ééntje niet genoeg, maar vooruit: :rolleyes:
|
hihi
|
mooizo
|
Ach ga toch pokemons trainen joh! :rolleyes:
|
Citaat:
(n) |
:d kutband
|
Iemand had me eens het nummer 'Opa war Sturmführer' van Landser gestuurd, het was zo belachelijk dat ik eerst dacht dat het een grap was :p Maarja t nummer blijft op de lachspieren werken
Verder prima dat ze zulk nazi-volk de bak in laten draaien |
Citaat:
|
Ken jij Nocturnal Fear trouwens?
Thrash bandje. Maarre Landser, muzikaal wel lachen, leuke rock n roll deuntjes. Ideologisch niet helemaal mee eens maar wel gedeeltelijk. Blijft jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Racisme is wel discriminatie. |
Citaat:
|
Citaat:
racisme blijft bij denken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op hun pro voetbal deuntjes na de rest wel.
|
Citaat:
Tegen joden/negers? kom op, wees eens duidelijker. |
Ach na 4 keer gebanned te zijn ga ik daar maar niet meer op in.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook voor vrijheid in meningsuiting, maar de uitzondering bevestigt de regel? |
Citaat:
|
kanker eens op met je gaye foto's
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |