![]() |
Good clean fun @ volta??
(onder voorbehoud:..)
28 februari - @ Volta, amsterdam HencefortH, Uppercut en Good Clean Fun (!) :eek: |
grappige band (y)
|
Wie zit daar nou nog op te wachten. 1000000x geweest hier en nu is de grap er wel een beetje af.
|
Nou ik heb ze nog niet gezien en daar gaat het om ;) Henceforth :D (y) support your local scene!
|
uppercut heb ik eens in de batcave gezien, vond ik best gaaf
alleen het straight edge idee zie ik niet zo zitten, niet dat ik het niet respecteer |
Citaat:
|
Klinkt niet fout, maar toch zal de XikXgaXnietXcore-crew afwezig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Exactly.
|
komen ook in gvh
|
ik ga naar de gvh want ik ben toch niet stoer
heb ze nog nooit gezien en vind ze leuk :) |
Citaat:
|
ik kan weinig meer met die band...
maar misschien.... :) |
Citaat:
ik vond het grappig dat ze kwaad waren op de 'rob halford is a fagget' shirts van de m-town rebels crew en dat ze het goed vonden dat de frietkraam ook een paar veggie dingetjes verkocht |
Die shirts zijn ook lame.
|
Good Clean Fun komt toch ook in goudvishal.
Vette liveband. Vooral grappig. |
Die zanger lacht zoveel dat je em haast op z'n bek wilt rossen hehe.
|
Citaat:
hahahaha ik weet nog wel 2 jaar geleden. Kwam er een vrouw het podium op en die vroeg of iemand een auto met een 'xxxx' kenteken. Goed, die zanger vraagt 'what is the problem?' 'a Car?! STANDING IN THE WAY?! OH MY GOD WHAT'S HAPPENING HERE!". "Anybody got a car? ok. problem solved'. en ze gingen verder. |
matig
|
Citaat:
stay true to you (straightedge) roots ;) |
ik heb het ook serieus wel naar mn zin gehad op gcf shows hoor :)
|
Wat een kutband!
Die Rob Halford shirts waren ook gewoon niet grappig. Een shirt met 'colin powell is black' of 'j-lo is a woman' is toch ook niet grappig? |
Citaat:
bij kamphuis maakt vrienden waren ze eerst bij XmaroonX Oop een gegeven moment waren ze bij een extreem linkse vergadering van sxe'ers en 1 of 2 van die gasten zaten continu te roken... |
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad boeie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |