![]() |
Wat is jouw ideale cupmaat?
naar aanleiding van mijn topic hierover wil ik via een poll wel eens weten wat nou over het algemeen ( door jongens en meisjes) als 'de ideale' cupmaat word beschouwt :)
|
Je signature bevat een grammaticale onjuistheid.
C. |
er gebeurt ... er wordt gezegd
Wees dan ook gewoon duidelijk ... ;) |
B/c
|
Citaat:
Ik vind B of C in theorie de mooiste maten, maar in praktijk hangt het van het figuur van de persoon af. |
Cup D.
|
b/c/d ofzo..
kan iemand geen plaatjes posten ter illustratie |
Citaat:
|
http://www.afraidtoask.com/breast/breastsize.html
hier staan wat plaatjes , maar ook een behaarde tepel - GADVERDAMME! en hij wil spyware installeren. |
Citaat:
Je wordt bedankt =( |
ik denk dat elke normale meid dat weg zou halen...
als ik dit ooit zou tegenkomen zou ik echt letterlijk kotsen |
cuppie c hoor!
|
Heb zelf D. Mag wel blijven.
|
Citaat:
ja vuile spyware big is het! |
Ab...
|
Hm, ik zou nu liefst een a-bijna-b hebben, maar ik denk dat als ik dat zou hebben, ik liever een echte b zou hebben. B dus dan maar.
|
damn ik heb F ben er wel tevreden mee maar ze zijn soms ook zwaar he en tjah ik ben stevig en het zit dus goed in de verhouding daar ben ik wel blij om
|
Ik heb zelf een grote C kleine D, en C vind ik een hele mooie maat. Maar als we hier toch alles overzichtelijk op een rijtje hebben gooi ik die andere dicht. Pm maar ff als je een reden hebt dat die open moet blijven.
|
Zolang het maar in verhouding ligt interesseert het me niet zo heel erg :o
|
zo rond de C
mja, boeit niet echt zo... eiglijk |
Citaat:
c zou mooi zijn.. |
B vink altijd wel mooi, maar heb maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zolang het meer niet te groot is
|
C
|
Cup B: niet te groot en niet te klein. Ik heb zelf ook B, dus ik ben zeer tevreden :o
|
D, maar wel stevig en vol, dan zijn ze ideaal
|
Een goedgevormde C.
|
C (y)
|
onzintopic
want de omtrek maakt namelijk ook uit voor de grootte van de borsten, en die staat er hier niet bij. hop hop. |
B bij de wat kleinere gebouwde meiden.
C bij de "normaal" gebouwde D bij de wat groter gebouwde C zit er tussenin... C dus.. |
Klein maar fijn (y)
|
Maakt niet zoveel uit zolang ze maar een mooie vorm hebben en het in verhouding met de rest van het lichaam is.
AA en hoger dan DD vind ik dan weer (n) |
B of C
cliché misschien maar gewoon handvol voor mij en wat bij een vrouw goed staat kijk iemand van 1.60m staat cub B meestal goed bij maar als je een grotere vrouw bent heeft cub c mijn voorkeur maarja als ik iemand leuks tegenkom boeit het mij eigelijk niet hoe groot haar borsten zijn (tenzij zij er zelf problemen mee heeft omdat ze er bijv nekklachten aan overhoud) dan zou ik haar adviseren om een stevigere BH te kopen of borst verkleining te overwegen |
wat een lelijke borsten op die site....gatver
ik heb D en ben wel tevreden zo, zou misschien iets liever C hebben omdat t makkelijker zou zijn met bh's kopen. |
Vriendin heeft een C, kben er wel tevreden mee :o
|
B/C
Maar eigenlijk boeit het niet zo, zolang alles maar een beetje in verhouding is. Wel vind ik het prettig als ze niet onwijs hangen. |
A
|
Citaat:
- Die behaarde tepel is smerig, ben je weer impotent de komende 3 weken. - Spyware is kut. Heel kut. :( |
B.
|
B/C, maar zelf heb ik A/B.
|
Cupmaat zegt eigenlijk niet zoveel. Je moet onder en bovenwijdte meewegen in het plaatje. Wat belangrijker is, is of het allemaal een beetje in verhouding is met de rest van het lichaam, en of de vorm goed is.
|
B/c
|
C, zou ik zeggen.
(Maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Maar als er tóch gekozen moet worden...) |
Een handje vol :)
|
zo rond de B/C
|
Dat hangt van de bouw van de persoon af...
Ach, ik heb zelf C/D, ben er wel tevreden mee maar tis wel lastig bh's kopen (n) |
C
|
vind persoonlijk c mooi, ligt ook wel aan figuur hoor. zelf heb ik D en dat zou ik wel iets willen verkleinen.... maar niet nodig. :cool:
|
ik zou een moord doen om C/D te hebben!
een stukje kleiner zou ook beter bij m'n figuur passen... |
Cup E is geweldig, maar waar is de optie F of groter?
Ik ken iemand die zweert bij een 105ii-cup! |
A & C
of beter: A òf C |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |