![]() |
Wat voor kleur haar heb jij ( geverfd )
Lekker blond :P
|
Ik heb het ooit lichtblonde plukjes gehad, dat werd wel gewardeerd maar op een gegeven moment werd 't erg lelijk :(
Ik heb het ook wel ns zwart gehad, maar dat was helemaal niks, ik werd aangezien voor gothic :D LOL.. En de uitgroei was daar nog erger. Ik vind het prima zo mn eigen haarkleur (donkerblond) |
zwart, paars, rood en mijn eigen haarkleur blond (donker)
:| |
donkerblond/bruin
|
kheb het net vanavond knalrood geverfd :D
|
Het is nu paarsig / bruinig/ oranjeg :|
Normale kleur: Donker asblond, heel saai dus. Ik heb het felrood, donkerrood, oranjerood, oranje, roodbruin, donkerbruin, paarsrood, rozerood, roze, aubergine en paars gehad :p |
donkerbruin, op het moment rood/bruin. (mahonie vlgens de verpakking geloof ik..
|
Heb in een ver verleden blonde plukken gehad, daarna een paar keer bruin geverfd, ooit een keertje mislukt, toen werd het rood :|
Toen blauw/zwart met de bovenste laag donkerpaars, en sindsdien gewoon zwart, met uiteraard donkerblonde uitgroei... hoera... |
Nu Lichtblauw (zie fotoboek)
Hiervoor is het blond,bruin,rood,rood/bruin, zwart/paars,gewoon paars, donkerblauw en roze geweest. |
Het is zwart, blond, groen, blauw en paars geweest. En nu is het uber donkerbruin (mn normale kleur), maar t wordt weer zwart.
|
Bruin
|
Bruin.
|
blond
|
Van mijzelf heb ik rood haar, met hier en daar een blonde pluk. Deze zomer had ik een coupe soleil laten doen, was wel leuk maar niet echt goed voor mijn haar en ik vind mijn eigen kleur prima.
|
Het is nu weer blond.
Ik heb het rood en aubergine, en een beetje paarsig gehad... |
Ik verf mijn haar niet. Blond is van zichzelf al hip :cool:
|
zojuist lekker rood geverfd :d
normaal heel donker (blond) |
Mijn haar is van nature witblond met geelblond donkerblond met zwart met bruin met rood. Lichtblond en geelblond overheersen.
|
donkerbruin, met een soort rood-tint droverheen.
|
Donkerbruin.
|
donkerblond
|
donkerblond/bruin
|
- donkerblond
-donkerpaars -knaloranje (per ongeluk) - rood - kastanjebruin (heb ik nu) |
Citaat:
|
Blond.
|
Van nature bruin, nu roodachtig
|
Rood (geverfd).
|
donkerbruin
|
Bruin.
|
Donkerbruin, met gel zwart.
|
Heel lichtblond :o In de zomer is het heel erg, zelfs tegen wit aan, maar nu is het iets donkerder. Met de jaren wordt het wel steeds donkerder :|
|
blont
edit: o, fuck, titel niet goed gelezen. ik heb dus van nature blond haar, ben geen geblondeerde homo :nono: |
Blond. :nono:
|
Blond. En midden blond kleurspoeling er door heen. ;)
|
Kastanjebruin :)
|
zwart
toen geblondeerd toen nog ns geblondeerd (op dezelfde dag) en toen rose toen rood, met achter paars toennn..ehm..weer zwart en toen groen.. en nu paars :) kan zijn dat ik een kleur vergeten ben en mn natuurlijke haarlkeur is bruin |
een keer rood, een keer blond, daarna nog es een keer een btje rood/paars-achtig iets, en nu ist weer gewoon normaal.. donkerblond.
|
doe ik niet aan (y)
|
-bruin
-blond -rood -paars en nu weer bruin :) |
ik heb er blond-achtige plukken door, maar dat zie je bijna niet meer, uitgroei :)
|
Donkerbruin.
edit: van nature he :nono: |
Uit principe verf ik mijn haren niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: