![]() |
WTF! Hardcore op 3FM.
Ik zat net in de auto en wat hoorde ik bij 3voor12: onze melodieuze hc vrienden van Boy sets Fire. Ik schrok helemaal even toen ik een dikke pot moderne metalcore inclui blastbeat langs hoorde komen op de radio ! As I Lay Dying...
Zouden ze de hint begrepen hebben na al het anti-commerciele gezeik (terecht!) ? |
sjonge. nee, ik denk het niet.
|
3voor12 heet dat
|
Citaat:
het was niet midden in de nacht en ik dacht dat die alleen van die mietjesrock draaiden |
As I lay dying is een gave band, welk nummer draaiden ze?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahja, die is wel fijn ja, lekker uptempo.
Vind alleen de drums een beetje blikkerig aandoen altijd. |
Citaat:
|
Mja, tis wel apart ja. Ik stoor me er ook niet echt aan, maar kan niet zeggen dat het iets toevoegt.
|
de kick lijkt op die van cold as life
|
Dat zegt me dan weer niks
|
Doe geen moeite.
|
nou en :cool:
|
Gisteren ook op 3FM: Jamai is homo.
|
as i lay dying en BSF
wow...misschien moet ik 3FM een keertje opzetten:) |
T zijn wel lekker "veilige" bands natuurlijk he. Maargoed....
|
Laatst hoorde ik een Theo Noizz interview op 3FM (volgens mij).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van bsf is het niet zo vreemd, die hebben nog op lowlands gestaan.
|
Citaat:
Denk niet dat je de band kent. |
Citaat:
|
sinds die nieuwe programmering elke dinsdag 3voor12DB waar DB staat voor decibel..
Laatst speelden ze PTW en thursday achter elkaar. playlist afgelopen dinsdag hiero; http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maps/...sodes=14609234 |
Hatebreed - Facing What Consumes You
Terror - Lowest Of The Low From Autumn To Ashes - Mercury Rising From Autumn To Ashes - Capeside Rock E-Town Concrete - So Many Nights :eek: Dan had ik die avond ook wel even kunnen afluisteren :D al is het maar om te kijken of die presentator er het juiste commentaar bij wist te leveren ;). Hoe vaak is dat 3voor12decibel dan te beluisteren ? Alleen op dinsdag zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bsf heeft last years nest ook uitgebracht ( je kan m bij the box aanvragen)
|
opvallend, die presentator is de zanger van hilverrrsumse nu-metal band (www.sesamestress.com) wel vet dat hij er wat aandacht aan die genre's besteed
|
ik heb wat track lists gezien van het radioprogramma maar ik ben er niet over te spreken allemaal metal zooi in combinatie met poppunk en commerciële black metal, naja ik zal er niet naar gaan luisteren ofzo
|
kvin die presentator maar een droplul
|
Tja, nu-metal, wat wil je :)
|
ow ik vin ut zo irritant, dezelfde naam voor 2 stijlen aaagh ik wil zuipen
|
Citaat:
|
heel volwassen bram :)
hehe maar je hebt eigenlijk wel gelijk |
ja dope shit... 3voor12 deed laatst nog ook n interview met dominator
|
Citaat:
Voor deze programmering was 3voor12dB snachts dacht ik. |
ok 3fm zuigt nog steeds...
maar uh waarom 3voor12 decibel das toch weinig :rolleyes: |
hey. maar niet duur
en je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. |
op dinsdagavond draaien ze wel leuke punk/hardcore/metal. Weet bij god niet hoe dat programma heet, maar toen ik savonds een keer me radio aan had in mijn auto toen kwam PTW, BSF etc. ook al voorbij.
|
Boy Sets Fire hardcore? ha.
Ha. HAAAAAAAAAAA! Emodikkeshit zal je bedoelen :) Erg vet live wellis waar. Maar toch echt geen hardcore :) |
Citaat:
boy sets fire is géén emo. Ik blijf erbij. Het is gewoon melodische rock meets hardcore. Dat iets emotioneel klinkt maakt het nog niet emo. |
Citaat:
Maarja, ik blijf erbij dat Boy Sets Fire toch echt geen hardcore is (emocore op zn most). Maarem. Hallllllo :) |
Citaat:
Hahahahaha! Je bedoeld chis dus? Ze zijn gewoon ruk (alleen jasper is gewoon een toffe gast). Maar verder was dit eigenlijk geen on topic post van mij, maarja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind jou wel hardcore
|
Citaat:
|
Sesame Stress?
Die heb ik ooit nog gezien. Die lui zijn net zo kut als je je voelt als je 2 uur geslapen hebt en om 7 uur naar de tandarts moet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |