![]() |
Het coolste karakter uit Harry Potter?
Geef mij maar Sirius hoor!
|
Citaat:
|
Je bent er HEEL veel vergeten...
wat dacht je van Draco Malfoy, Severus Snape, Lucius Malfoy?? Nouja, dat was al mijn rijtje favorieten. [btw... haaaaat Nederlandse HP namen :rolleyes:] |
Sirius...
Maar ook dumbledore, perkamentus, whatever... En waarom? Sirius, omdattie zo lief met harry omgaat
Spoiler
En perkamentus om dezelfde reden... |
mijn top drie:
-tom marvolo riddle -Remus lupin -sirius black |
Foppe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Perkamentus!! Hij is eg super gaaf en weet overal antwoord op!!
|
Dobby :bloos:
|
perkamntus, duh
|
GRAWP!! die ias cool
Spoiler
|
mijne is Lupos.
|
ik vind alleen dat de man die lupin gaat spelen zo'n ontzettend grote neus heeft...
|
Waar is Lucius:(?
*heeft vannacht urenlang scene 6, 15, 25 en 35 uit HP-CoS gekeken* Draco is stom. Draco is een broekie:s *stemt dan maar Sirius of Lupin* Nederlandse namen (n) Edit: Lupin is er niet. *stemt Sirius* <3 |
Citaat:
Of nog later krijgen... Of alleen de NLse versie lezen en die nog niet uithebben omdat ze het druk hebben met andere dingen.. [edit]Haha, niemand stemt op harry zelf :P[/edit] |
nee, harry is een beetje een lulletje vind ik. ja, hij is dan misschien heel bijzonder en misschien draagt ie wel een zware last, maar ik heb hem nog niet echt zien 'toveren' telkens weer werd het klusje door iemand anders vioor hem opgelost, zoals hermelien en ron, fawkes, the order of the phoenix. alleen op dat kerkhof deed ie iets zelf, en daar kwamen zijn dooie ouxders nog bij te pas ook! nee, die harry op zich vind ik niks
|
raar trouwens dat er wel op fred, maar niert op george gestemd is
|
Citaat:
|
Ik ben voor Sirius gegaan.
Het is niet mijn favoriete karakter maar wel van diegene waaruit je kan kiezen. Ik heb hem denk ik gekozen omdat hij me kon laten huilen in deel 3 en dat is geen enkel ander karakter uit Harry Potter gelukt. :) (Overigens ben ik net in deel 5 begonnen en vind ik Harry een ontzettend vervelend ventje geworden. Ik zou geen vrienden met hem kunnen zijn...) |
ja, dat vind ik nou ook! hij is wel heel erg aan het puberen... ik zou hem waarschijn.lijk al een dreun hebben verkocht.
|
Citaat:
Harry is stom. |
sirius toch?
Spoiler
is bij iedereen favoriet... eigenl;ijk best wel hypocriet ;) |
Citaat:
Mijn favoriet is stiekem Nearly Headless Nick (Haast Onthoofde Henk). :) |
Hermione :cool:
|
Ik vind Fred & George het leukst in de boeken
Spoiler
Maar ik vind in de films Ron het leukst, tenminste, in deel 2
Spoiler
|
oeps... orry van de spoiler! :bloos:
|
Citaat:
Het is echt een slechte poll, wat mij betreft mag er een nieuwe en betere geopent worden (het is nutteloos om deze nu aan te passen) |
sirius is kewl, deel 3 van HP is echt mijn favoriete deel... echt super kewl..
maar in de film vind ik wood het kewlst (hoe heet ie in t nls?) omdat ie een geweldig accent heeft :D:D |
wood heet in het nederlands Plank... en ja inderdaad, dat accent is echt geweldig! tis iers, by the way :)
|
Citaat:
o ja? :confused: :p;) |
Citaat:
|
Ahjah, het accent van Plank/Wood is inderdaad héérlijk! :)
Zit Nearly Headless Nick/Haast Onthoofde Henk eigenlijk ook in de films? Want in het computerspel heeft hij ook een prachtig accent! :D |
Citaat:
|
Citaat:
praktisch hetzelfde :o;) |
Pardon:o?
|
Citaat:
|
Draco natuurlijk <3
|
Wat een kutpoll.
|
Citaat:
|
oh schots, ja ntuurlijk! :D nouja, kan je ook wel horen. het zit em in het rollend of buigend uitspreken van de 'r' :)
|
Citaat:
|
een gedeelde eerste plaats voor Sirius, Lupos en Perkamentus. Dat zijn mijn favo karakters, gewoon om wie ze zijn en hoe ze doen enzow. Hoewel mijn "aanbidding" voor Perkamentus wel is afgenomen in deel 5;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Ron in de films heel leuk, hij wordt beter gespeeld dan Harry. Maar in de boeken moet ik toch gaan voor Siriusje, hoewel Lupin en Hermelien ook heel leuk zijn :) |
Citaat:
Ik werd in de tweede film helemaal gek van Ron! Altijd die verbaasde blik op z'n gezicht, met z'n mietjesgedrag. En altijd maar zeuren en domme dingen doen/zeggen. :) Maarjah, dat vind ik eigenlijk in het boek veel minder terug. |
Citaat:
|
ja, dat ben ik nu ook even aan het bedenken... pippin uit LOTR is iers (naja de acteur) en die heeft geloof ik een rollende r. dan is schots dus een gebogen (kak) r. ofzoiets. nouja, boeit verder ook niet zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |