![]() |
Lieverd
Ik weet niet zeker of dit niet op DoP hoort, want ik weet niet zeker of dit een gedicht is of niet... Ik von persoonlijk van niet, maar als ik het fout heb moet het maar verplaatst worden...
Lieverd, als je zou weten wat ik denk voelde wat ik voel zou je niet meer bij mij willen zijn want twijfels overspoelen mijn liefde voor jou en ik weet niet eens meer wat ik denk Lieverd, als ik je zou vertellen wat ik denk als ik je zie als je zou ontdekken wat ik vind zou je niet meer bij me willen zijn want genot is niet meer wat ik voel als jij me aanraakt Lieverd, hoe dichter je tegen me aankruipt hoe closer je probeerd te zijn des te meer afstand ik neem van jou liefde voel ik niet meer voor je toch wil ik je ook niet kwijt Lieverd, je los maken van iemand is het moeilijkste wat er bestaat iemand laten gaan alsof je de draden uit een hechting trekt zo zwaar maar de wond heelt wel weer en de littekens zullen verdwijnen Lieverd, hou je niet langer vast aan je oude idealen durf nieuwe dromen te dromen alleen of met iemand anders maar droom niet langer over mij ik zal ook niet meer voor jou dromen ------------------ take me for who I am, not for what I seem to be [Dit bericht is aangepast door The one who I am (28-10-2001).] |
vin het ook beter hier passsen http://forum.scholieren.com/smile.gif
vin het mooi beschreven maar het lieverd minder(heel raar maar ik vin lieverd hier niet bij passen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |