![]() |
Manga Style
Hier ff een tekeningetje van me.
Ik weet niet of het werkt. Laat ff weten wat je er van vindt http://tonic.physics.sunysb.edu/~min...nart/Smgrp.jpg |
Hmm, volgens mij werkt het nu wel.
Laat dusz ff weten wat je er van vindt http://tonic.physics.sunysb.edu/~min...nart/Smgrp.jpg |
Yo Jeffa, heb je dat getekent? koel aight :D , volges mij issie wel nagetekent maar toch, hijs koel :) alleen vin ik dat 'hoofd'van het meest rechter meisje nie zow mooi en de figuurtjes daarbove zijn ook niet bepaald een hoogtpunt, maar verder issie koel ;) goed gekleurt en sjit.
pies men :D |
Yo Krizz
Het is niet nagetekend maar gebaseerd op Sailor Moon. Een manga serie zeer populair in ander landen zoals amerika. Peaze |
ziet er cool uit, alles vormt mooi een geheel.
|
zeer cool, vooral da middelste figuurtje :D
kritiek: t figuurtje linksboven met de donkere haren heeft een wat te smalle en lange nek denk ik.. en het zijaanzicht van het blonde meisje ziet er wat raar uit, t klopt niet helemaal met t haar enzo.. verder issie heel cool, k heb zelf sailor moon niet gezien, maar wel wat plaatjes ervan en de figuurtjes lijken goed ..(y) (y) |
Angst, Sailor Moon :eek: :p Da's trouwens geen manga, maar anime.
Wel goe getekend, maar vind het een beetje slordig gekleurd... |
de 2e bovenste vink nix maar de rest = :cool:
|
ten eerste sailormoon bestaat ook in manga
ten tweede sailormoon is *kots* imho dus ik ga geen mening geven over de tekening omdat mijn mening toch teveel beinvloed is. :r :r :r :r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind alleen het blonde meisje rechts (in profiel) niet zo mooi. Ze kijkt nogal sloom. Maar de rest vind ik wel mooi. Die dunne nek is volgens mij een kenmerk van Sailor Moon (heb het nog nooit gezien, dus ben daar niet zeker van). De inkleuring vind ik kleurrijk en goed gedaan. ^_^
|
wat is het verschil tussen manga en anime dan?
|
Citaat:
anime lijkt meer op een tekenfilm het ene lees je het andere kijk je |
Oeh, mooiïg. :)
Dat rechter meisje, met dat blonde haar heeft een nogal 'platte' kin, alsk t zo mag uitdrukken ;) Niet zow mooi... Maar voor de rest heel knap gedaan en de inkleuring is zeer koel. :) Funny. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |