![]() |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic
Mag 'ie weer? Vind het altijd wel grappig.
|
5, en daar laten we het bij.
|
Stuk of 6 denk ik, waarvan er twee heel veel voor me betekend hebben.
|
4, 3 daarvan zie ik als een vergissing.
|
4
|
Citaat:
|
2 :)
|
4 :)
|
Met 3 jongens :)
TS begint normaal toch? :o |
hmm niet zo veel gelukkig :)
3 meisjes! |
2 jongens.
|
euhm....17 :bloos:
waarvan ik er denk ik op 4 ofzo ook verliefd was. |
Citaat:
|
Citaat:
Oja; 8 jongens en 2 meisjes, waarvan er 2 wat betekende en 1 een echte relatie was. |
rond de 28
|
Uhmm ook iets in die richting ja... Maarja boeiend!? Je ben maar 1 keer jong!!! :D
|
ik ga maar namen neerzetten, anders is het zo lastig tellen :o
Sander George Alex Bart Rob Evan Paul Wouter ---------- 8 Ik mis nog wat... maar ik weet het niet goed meer, misschien waren dit ze toch wel dan. (had weer iemand bedacht) |
okee als we er meisjes ook nog bij gaan rekenen....22...maar ik val niet op vrouwen. [echt niet!!!]
damn ik ben toch wel echt een biatch :cool: |
15
|
Citaat:
|
0 :cool:
|
Vier, best netjes al zeg ik het zelf :)
Overigens stelde twee ervan echt helemaal niets voor, eentje met een soort van ex en die ander dat is gewoon bij een zoen gebleven (maar had best meer mogen worden). |
3, waarvan het met 1 heeeeeel stom was om te doen
|
met 15....
|
En ik vond die 5 van mij al zo erg...maar goed, ik ga ook meteen all the way dan, en ik ben er verliefd op. Iemand die niet goed genoeg is voor all the way, is ook niet goed genoeg om alleen maar mee te zoenen. (Op die ene eerste gore vergissing na dan.)
|
ik heb nog nooit met een meisje gezoend, het is voor mij, net zoals nare man al zei, verbonden met liefde. Binnenkort zou het kunnen gaan gebeuren, in 2004 wel te verstaan met een vrouw van 28 :bloos: waar ik helemaal gek van ben :) .
|
Citaat:
|
13 :bloos: allemaal bij ut uitgaan en dus voor de lol:p aleen 1 was ik echt verlief op maar ja kwas voor 1 avond :confused:
|
Citaat:
|
6..
Eerste was mijn ex Tweede was om mijn ex te vergeten (oe fout :o ) Derde was een jongen waar t elke keer weer heel goed mee klikt als ik hem zie (wat maar twee keer per jaar is ofzo) Vierde en vijfde waren mensen die ik kende van het cafe Zesde is mijn huidige vriend.. laten we hopen dat het bij zes blijft |
20
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: 11. |
door dingen uit het verleden ligt mijn hele grens tussen vriendschap, liefde, sex enz een beetje raar geloof ik. t betekent ook niks meer voor me, maar nu ik t door heb en hulp krijg begint t iets beter te worden geloof ik :)
|
7, van sommige wel een beetje spijt.
het blijft voorlopig wel bij 7. |
Citaat:
|
Met 7... :o waarbij bij sommigen een gedachte zit van: "had ik het nou wel moeten doen of niet" Maargoed, gebeurd is gebeurd, nix meer aan te doen!!
|
Citaat:
|
Dat ga ik hier niet neerzetten :o
|
Citaat:
|
ong. 27 :o
|
5 jongens en 2 meisjes (val niet op meisjes)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
7 Waarvan drie verliefd. En nu nog steeds op eentje:o
|
12
|
12 geloof ik... best netjes toch?:D
|
Eentje. En dat vind ik eerlijk gezegd wel genoeg :)
|
Minstens 9: heb t net even opgeschreven...maar ik denk dat ik er nog wel 1 of 2 (of misschien wel meer) ben vergeten.
Eentje ervan heb ik nu een relatie mee, en eentje kon echt memorabel lekker zoenen en heb ik ook wat meer mee gehad dan alleen zoenen. De rest was verwaarloosbaar voor het overgrote deel.... |
11 jongens, 5 meisjes.
3 ofzo met gevoelens :s |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |