![]() |
pijnlijke, opgezwollen handen na alcohol
Gisteravond & vanacht had ik groot feest, waar dus ook de nodige alcohol aanwezig was.
Ik heb redelijk veel gedronken, was niet zat maar duidelijk ook al lang niet nuchter meer. Toen ik vanmorgen wakker werd, waren m'n handen een stuk dikker dan normaal, een stuk breder en rood, net alsof ik net een uur in de regen had gefietst met -10 ofzo. Echt rood dus. Deed ook pijn. De vorige keer dat ik veel alcohol dronk had ik hetzelfde. Ik neem dus aan dat dat met elkaar te maken heeft, kan iemand vertellen waarom dat zo is en of er iets tegen te doen is (die pijn is vervelend)? Bedankt :) |
Misschien iets te maken met vocht vasthouden oid?
|
Of:
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat het gewoon iets simpels was wat (bij mij) hoorde bij teveel drinken, wat verder niks bijzonders was :confused: Wel de moeite om langs de dokter te gaan dus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, maar heel verstandig (y). Je kan ook maar beter voorkomen dan overkomen toch ??(om even grootmoeders worden te gebruiken :o ) Dan weet je in ieder geval wat je hebt :) |
Citaat:
Tis echt vaag, doet nu nog steeds best beetje pijn, ook met gewoon typen enzo en het is nog steeds roodpaarsig :S Ga er na het weekend even langs (y) |
Citaat:
Zou je na het weekend ook effe kunnen posten wat het nou precies was? Ik ben wel benieuwd of dat idd een soort van allergie is :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |