![]() |
Maxxen
Kan iemand mij uitleggen hoe dat precies gaat? :confused:
|
iemand neemt een hijs (of 2 of 3 of ...) en dan passt ie de joint door, maar blaast de rook nie uit, de volgende doet t zelfde, en dan mag die eerste pas de rook uitblazen en zo verder :)
|
wéér een andere benaming voor hetzelfde dus :s
btw ik doe er niet aan, het heeft namelijk geen nut.. |
je hebt dat toch ook met dobbelstenen en drank
|
Hetzelfde als 'Amerikanen' zoals anderen het noemen, gewoon hijs nemen, en rook inhouden, ik heb soms weleens zolang moeten inhouden dat er gewoon niks meer uit kwam! :D
|
ja amerikanen is rook inhouden
maxxen is met dobbelstenen en dat ken je voor zowel drank als wiet doen. Geen zin om uit te leggen, veel regels.. |
Citaat:
|
mja hijsen, rook binnen houden en dan weer uitademen wanneer je de joint weer krijgt, altijd vervelend als mensen het dan nodig vinden inbranders weg te werken ;)
|
hehe :D klopt
wij noemen dan mexicanen |
Citaat:
|
Citaat:
maxxen meksen mexxen mexi(canen) maar ik vind het meestal vervelend met mijn longinhoud :p |
oh dat hebben we n keer gedaan. k vind het maar onzin. blow toch gewoon..
|
lekker boeiend, rook gewoon je blow, geef em na 3 hijsen door, klaar!
|
Citaat:
|
en herhalen tot ie op is!
|
hehe een acceptabel aantal hijsen per persoon is idd altijd prettig
|
anders krijg je van die jalourse blikken :p
|
hehe
zolang ze me maar niet opjagen dat is vervelend |
kan je wel tegen opbouwende kritiek op je draaistijl?
|
hehe dat zal wel moeten met mijn draaistijl :p :D
|
kan je nie draaien dan?
|
:D haha ik HAAT het, van die lui "flex die jonko beetje snell, hard hijssen ahhh.." :rolleyes: just relaxe :bloos: :cool: :D rustig draaien + smoken :) :D
voor de rest eigenlijk niks toe te voegen :D (oja mexicanen....alleen als we te weinig wiet hebben :p) |
wat is het nut? na 4 seconden is alles toch al opgenomen?? (dat las ik ergens op dit forum)
|
Citaat:
|
Citaat:
als je DAT tegen me zeg, krijg je HELEMAAAAAAAAAAL niks meer van me! Dat snel maakt me niet uit, maar die blanke negerstraattaal gaat mij ECHT te ver laatst nog "sow, die boy bost die onmin laue shagga" "sow, die is echt boem swetta" (omdat ik me shaggies in toeters draai, en daarom lijken ze op kleine blowtjes) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze maar roken toch?
|
yep :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|