![]() |
Lostprophets @ Melkweg, 8 Maart 2004
Wie gaan ??
Ik ga als het mee zit wel.. Eindelijk zijn ze weer een keertje in NL.. |
Anderhalf jaar geleden ofzo toch? Valt nog wel mee opzich, maar heb toen bij de deco niet echt van ze genoten omdat ik daar te onrustig voor was, de caddies moesten nog komen :D wie weet ga ik er wel naar toe... even kijken tegen die tijd...
|
Band heeft me nooit kunnen boeien. Op cd niet en live niet.
Gaat vast niet veranderen. |
mwah, ligt er een beetje aan. tijd/prijs etc
|
Goeie band, maar ligt aan tijd/prijs.
|
2003?
|
Citaat:
als t int weekend is wil ik wel gaan, kwil ze nu echt wel eens zien, iemand idee wanneer de nieuwe cd uitkomt? |
ow ik heb daar nog een 7" van :)
|
Die burn burn single vond ik echt super. Ging de hardcore richting op.
Als ik nu die nieuwe clip op mtv2. zie denk ik van hmmm toch teveel marketing zit erachter en het liedje is niet echt origineel. Dat trekt me niet echt. |
Citaat:
|
ik kan niet :( ik ga al naar een paar andere optredens en heb dus geen geld meer :s
|
wat grappig, ik zat eergisteren nog op hun site te kijken en ik kon nix vinden over tour in amsterdam!
nieuwe cd is uit en heet start something, ben al paar nummers aan t luisteren en de stem van de zanger is vooruit gegaan ik ga echt zeker weten!! |
Citaat:
Ben benieuwd naar het nieuwe album, denk dat ik hem maar eens ga d/l.. |
Ik ga misschien, tijd/prijs idd. En nieuwe album vind ik (nog) niet zo boeiend, maar moet ik misschien vaker luisteren. Als het goedkoop is kom ik wel
|
Lost prophets is een volslagen kutband live.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zijn toch die gasten die ooit over linkin park zeiden: 'they can't even piss without permission of their manager?' hihi :D
|
Citaat:
is het voorprog al bekend? |
Citaat:
die vent checkt alleen maar of zijn haar goed zit. en loopt te overdreven te reageren. de gitarist is een weggelopen aap. |
en tóch vind ik the fake sound of progress een heerlijke cd
|
Citaat:
maar ze zijn wel lekkah lekkah en gay, ja |
Citaat:
wat kun je bereiken met een goede producer en een budget. maar het is best een aardig cdtje. vroeger werden ze aangekondigt als Metal-core band. maar die nieuwe schijnt aardig te zijn live vond ik ze alleen kut.l |
ik heb metal definitief de rug toegekeerd. metal sucks.
|
Citaat:
|
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
IK GA! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
nouja dan toch maar downen... |
vinnet wel n doop album,af en toe wel erg LP maar toch wel beter. naja, ik vin ze juist dope live en ga dus zeker en ik heb geen flauw idee waarom ik dit zou posten
|
Oeh !
Ik ga er zijn. |
Ik vind het niet echt super ofzo, niet beter dan LP (lijkt er trouwens niet eens echt op).
Ik ken wel Shinobi vs Dragon Ninja, maar de andere nummers vind ik wel een stuk minder. Of ik ga? Zeker niet! :s |
Citaat:
Cd is best ok, maar nix wereldschokkends ofzo. Iets teveel Faith No More en Incubus en iets te weinig eigen stijl. |
Citaat:
ontopic: ik ben ook naar die show vorig jaar ofzo wanneer het ook was, geweest, vond het supervet, nieuwe album nog niks van gehoort, ga ik wel naar kijken, als het goed klinkt en ik kan (qua geld en data) ga ik zeker wel heen |
Citaat:
|
Die band sucked echt mad hard pik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil wel graag heen, maar 8maart zit ik in de ardennen met school..
:( |
ik heb daar wel een beetje beschamende dingen meegemaakt 2 jaar geleden dus liever niet :cool:
|
Citaat:
|
ja, vertel eens.....
want ik denk dat er echt een zeer boeiend verhaal achter zit.... |
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop dat ze snel met d'r verhaal komt want anders moet ik iets anders dan mijn nagels gaan zoeken om op te bijten |
Ik wil :) maar ligt wel even aan mijn budget enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ze zijn idd erg ijdel (en gay ja) |
Kaartjes zijn €10,- (en dan nog evt lidmaatschap kosten)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |