![]() |
Welke BN'er heb je in het echt gezien?
Ben ook benieuwd naar bekende buitenlanders hoor! Zelf heb ik Marco Borsato eens live ontmoet... :D Wat echt heel gaaf! En jullie??????
|
|
Pieter Storms, Koningin Beatrix en aanhang, een aantal voetballers, Henk Westbroek, Bennie Jolink heb ik allemaal wel eens in het echt gezien. Vast wel meer, maar die schieten me nu niet te binnen. En volgens mij is er pas zo'n topic geweest.
|
Youp van het Hek
opeens stond ie naast me in het stadion :P |
Frans Bauer
|
Voor de zoveelste keer: Jack Spijkerman.
|
allerlei schouwburg mensen
iemand van het klokhuis, liepen we zomaar tegenaan in amsterdam |
De hele selectie van PSV toen ik 'toevallig' bij een training stond te kijken
en Theo Maassen in Eindhoven |
de mannen van de Heideroosjes :p
|
De Waku-Waku man ;)
|
Dit is pas geweest.
|
Geen flauw idee.
Telt de president van Zwitserland? :) Is geen BN-er, wel een BZ-er (of BS-er). :o |
Niemand.
|
Hans Dulfer
Candy Dulfer :cool: :p |
Ik heb een quasi bn'er als studiegenote.
Hoe cool ben ik nu. |
Joop.
|
Geen idee. :p
|
Robert den Brink, Peter Lusse en Samantha Mumba. Voor zover ik me kan herinneren. :o
|
En en Ron Brandsteder. :o
|
Whoo guys! Ain't that exciting?? :eek: :cool: (y)
|
Willem van Oranje, toffe peer wel! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Acda en de Munnik (aardige gasten)
Lebbis (nog aardiger) Peter heerschop, Viggo Waas, Joep van Deudekom, jack Spijkerman, Marc-Marie Huybrechts. Ja ik ben een keer naar kopspijkers geweest :) Raf en Mich Walschaerts heb ik ook gezien, maar dat zijn belgen dus die tellen niet mee. edit: Verder de (theater)acteurs: Frank lammers (vriendinnen van me runnen zijn website) Kees Boot (john de manager van cupasoup reclame) herkent me en ik kreeg op de parade steeds 3 zoenen van 'm. Hele lieve man. Margot Ros. (Hoorde al snel dat ik niet uit Groningen maar uit Rotterdam kwam :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Fc Twente selectie van 1996 :cool:
|
Oh ja, en die dikke man van "Fijn een stukje rijen", die komt uit het dorp waar ik woon, dus ik heb 'm welles in de supermarkt gezien :D
Ehm, en Najib Amhali heb ik ook gesproken. Er schieten me er straks vast nog wel meer te binnen. |
Ik heb met Jim geneukt!
|
Citaat:
Van harte gefeliciteerd daarmee. |
Regilio Tuur
Bouma Van der weerden Van Nistelrooy Paul de Leeuw Joel van Idols Antonie Kamerling Morris uit goede tijden Aafke Guus Meeuwis Zo'n del van lijn 4 Jeroen Post Theo Maassen Hans Teeuwen |
geen, en dit topic heb ik vaker voorbij zien komen
|
Robert ten Brink (n)
Milan uit GTST (n) en nog een dom kind uit onder weg naar morgen (n) |
Geen Bn'er maar wel de president van Peru...
|
is dat nou zo geweldig dat je een bner tegenkomt ????
kheb er ook wel een paar gezien pfff GEWELDIGE :rolleyes: ervaring :evil: |
weer zo'n topic!
moet ik ff denken hoor: Henk Westbroek Antje Monteiro Dick Bruna (jaja!) Beatrix, Willem-Alexander en aanhang Annette Barlo (V&D tv -> je kan niet meer V&D Utrecht in of je loopt tegen die camara's op. (n)) En met Barle ook nog die Wouter Nicolaas en Gerard Joling. (B.klasse BN-er dacht ik zo :o) |
Hans Westerhof (ex-trainer van FC-Groningen, goh, zo heet ik ook!)
Paar voetballers Paul de Leeuw paar lui van klokhuis Bert visscher The Cranberries Venga Boys (\o/) Gijs Staverman Jody Bernal (\o/) Bandleden van Kane Bas (Die van Idols) |
Jody Bernal... Was vlakbij me huis :P:P
|
Euh, Aukje en Marieke van Ginneken (Cafe Flater in Utrecht), die kale van BNN (pas nog, ook in Utrecht, met z'n vriendin), die huppel van telekids en natuurlijk Froukje :)
Oh ja, ik sta ook op de foto met Johan Gielen en Marco V, maar die foto's heb ik niet meer :( Edit: Ben ook bij Spijkers met Koppen en Het Lagerhuis geweest, dus de presentatoren daarvan heb ik ook in 't echt gezien, maar dat telt niet echt IMHO. |
héél veel bn-ers... ik kijk er niet eens meer van op :rolleyes:
|
Pfft geen zin om dat weer neer te gaan zetten.
|
Hind, hans teeuwen, beatrix, een paar voetballers zien lopen in Praag ja en naar concerten geweest dus dan zie je al snel een hoop BN'ers
|
Dewi.....
|
Marco van Basten en een hele zooi trainers die kwamen eten in t restaurant waar ik werk.
En met Paul Bosvelt nog een praatje gemaakt over fototoestellen van tegenwoordig.:p |
ik had herman brood een paar keer gezien, toen die steeds in Elburg was...
en Willibrord Frequin in een ziekenhuis in Amsterdam :cool: oja, Daan Schuurmans ook! in Six Flags. :cool: cool man :rolleyes: en beatrix ja + bram van der vlugt als sinterklaas, maar weet niet of dat ook als bn-er telt oja, bijna vergeten: gerrie en arnold muhren :p |
Citaat:
Zekers wel... |
ooo
nog eentje zeg: jeugdidool KOOS ALBERTS :rolleyes: het beste paard van stal overgeslagen :nono: |
Ben een keer met iemand bij een training van Ajax geweest, daar zal ik vast wel wat van die bekende voetballers hebben gezien.
|
Citaat:
|
uhm..
Hans Sibbel (Lebbis) Eric van Sauers Ricky Koole Jos Verstappen Tim en Tom Coronel Olav Mol degene die Gerard speelde in GTST en een of ander vaag autoprogramma heeft/had op SBS.. Erwin Koeman Albertino Essers niet veel bijzonders dus.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |