![]() |
[I] BELANGRIJK!!! [I]Weet iemand t???
weet iemand wie de: eerste indoor Nokia Snowboard FIS Worldcup gewonnen hebben?? welke vrouw?? en welke man??
:confused: als j t weet zeg t dan ff plz... IS BELANGRIJK!! xxxx ik |
Prijsvraag SnowWorld
De nieuwe prijsvraag is; Wie hebben de eerste indoor Nokia Snowboard FIS Worldcup gewonnen (dames en heren)?! Weet u het antwoord op onze prijsvraag? Stuur het antwoord dan samen met uw naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres naar marketing@snowworld.nl. En misschien wint u wel een 5-rittenkaart! :| |
|
Citaat:
|
Prijsvraag SnowWorld
De nieuwe prijsvraag is; Wie hebben de eerste indoor Nokia Snowboard FIS Worldcup gewonnen (dames en heren)?! Weet u het antwoord op onze prijsvraag? Stuur het antwoord dan samen met uw naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres naar marketing@snowworld.nl. En misschien wint u wel een 5-rittenkaart! daarom :p ik moet winnen:( ik moet die skileraren nog un x zien:) :bloos: |
koop een kaartje :P
|
et was toch in landgraaf? 1e indoorwedstrijd?
dan is dit de uitslag women's results 1. Daniela Meuli(Zwitserland) 2. Ursula Bruhin(Zwitserland) 3. Marion Posch(Italië) Men's Results 1. Adam N Smith(USA) 2. Stefan Kaltschutz(Oostenrijk) 3. Siegfried Grabner(Oostenrijk) |
DANKJE!!!!!!!!!!!!!!
love yoU!! je mag met me mee als k win :D kaarje kopen is te duur :( |
Citaat:
|
haha ja... wel 2 :bloos: ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |