![]() |
het kleine PIStopic
basrt los oma
|
lmao
ok een PIStopic? :| |
hehehe (y) :D
nou kijk mijn probleempje: van 1 biertje pis 2 keer en ja tis allemaal zo lastig....mot je nagaan hoeveel ik pis op een avond. Gelukkig als ik drunk ben wil het allemaal wel meevallen... ja :p |
ja van drinke moet je pissen...
maar de grote vraag: na hoevele bieren ga je eerst naar de plee, en tussendoor en erna/... of ondertussen... etc. |
Citaat:
nee..ok...kan ik inkomen...maar bah.. |
ja ik neem meestal mun bier mee naar de plee, das wel gezellig...
|
ik ben su snel dat ik dan neit eens tijd ozu hebben voor 1 slok
|
gewoon sterke booze, weinig vocht komt binnen, weinig vocht naarbuiten :)
Dat is ook de reden dat ik sterke booze zuip :D hoef ik maar 1 keer te pissen :) |
sjek ik heb over je gedroomd he....
maar dat terzijde je sig is niet af. er mot staan: zei je wat of zei je WAT? |
Citaat:
anyway, ik verander me sig ff ;) |
ik droom ook best vak over shag...
|
hehe geodzo (y)
nou wazug eigenlijk, watn ik weet niet hoe je eruit ziet ofzo Maaruh je had een punkbandje, en jij was zeg maar de zanger en gitarist. En je had zo'n vet scheve gelkuif...en je was heel zenuwachtig. Het was je eerste optreden. En niemand danste enzo en er waren vet weinig mensen. Vonden chaos en ik nogal zielig, dus toen gingen we ook maar ff zwaar uit ons dak :p hehe |
Citaat:
|
hehe bruut, ow je sig is echt goed :D
|
post eens een foto dan, ken ik kijken of de look ook nog klopte
|
dank u :)
ontopic: nee ik pis nie zoveel, maar dat staat hierboven al :) kep geen hanekam ofzo, en ik ben niet fotogeniek, vooral als ik stoned erop sta :D |
hehe maar daarom juist, stoney foto's motte we zien :cool:
nee in me droom had je ook geen hanekam, een kuiiiif |
huh dubbel
maare ja...ik hoef nog niet naar de plee |
ja maar bier is toch wel duidelijk dé pisdrank.....of is er een betere?
|
Citaat:
|
ow joh breezah dat dronk ik altijd toen ik 14 was...(goh)
ja de goede ouwe tijd, toen ik na 6 breezers al aangeschoten was hehe |
vroegah :D dronk iedereen breezah! :D
ok na lang zoeken!!! istie dan! http://members.lycos.nl/junkyz/DigiC...p/DSCF0005.JPG en je ziet lekker mijn haar niet :p |
eindelijk een foto! maarja ik moest nou juíst je haar zien! dan kon ik je maybe herkennen weetje...
hehe het kleine pistopic gaat nog groot worden |
wat we kunnen natuurlijk ook in dit topic pisfoto;s plaatsen (geen censuur uiteraard) van toen je onder invloed was :p
hehe ik heb er nog wel 1, van toenk 14 was, na vele breezers enzo, heu die motte jullie echt zien, meest verotte pic ooit. dit klinkt zeker weer ranzig, maar die foto is egt niet ranzig egt niet! |
morgen misschien, of overmorgen
ik ga nu slapen en morgen kerst enzo :( dussssss, maar help me ff onthouden assik weer op het forum ben ;) want dit ga ik zeker weten vergeten :p |
een foto in het kleine PIStopic! hell yeah!!!!
|
whahaha
ik heb nog een verhaal op waldrock afgelpen jaar mmoest ik pisse... en ik had xtc gehad maar veel geblowt ofsu..ging beetje vreemd iig.. maar vriendin zo: jah pis dan ff daar en dan su acher die tent, bladiebla.. maar ik had vet de slppe lach, dus ja.. hmz.. |
joh ik met mijn ubergeheugen onthou ut wel ff
ja en idioot er komen er meerrr hehe ik ben oftopic en ontopic tegelijk bruut.. |
Citaat:
footoow footow! :) |
Ik moet van drank altijd erg vaak pissen :s
3 keer in 30, 45 minuten is geen uitzondering, 't houdt maar niet op gewoon. Zelfs van kleine beetjes sterke drank. |
Citaat:
|
maar d'r was es zo'n filmpje: tara. Dman..datw as te ziek?!?!?!?! :eek: :eek: :eek:
|
ja sjek ik mot die foto nog ff zoeken en scanne maar dan komt ie hehhe
|
Idiota, te diep in het glaasje gekeken, :D?
Henk Mul ! |
neeh Mul, tis gewoon de waarheid it keer.
|
heuh wat lul jij??? filmpjes? tara?
|
ja man, die was te ziek...
zo'n wijf ..nja..lama..valt niet in woorde te beschreiven. |
hehe als je te diep in je joint kijkt heb je pijn aan je oog
|
Citaat:
hm.,..ik lach erom..serieus |
hihihihhi
|
ja ik moest ook wel ff lachen eigenlijk en hoe net een schaaop
|
Citaat:
|
MWUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!
zoiets? |
Citaat:
fuck..ik moet nog een kat 2 huizen verxderop te eten gven... :s (n) |
ik lach altijd, hahaha..
maar online: whahaha/ :confused: |
online lacht iedereen hehe, maar eigenlijk slaat dat op pis, want hehe zo lach je niet irl
|
nou heel soms toch wle hoor
|
'ja ok maar dan lach je niet voluit, dan ist gewoon van hehe, maar het is echt niet zo van: hehehehhehehehhehehe of eigenlijk tcoh wel, en dan zo in je handen wrijvend ja hehe ik zie ut helemaal voor me
|
whahahaha/....
ja nou... hehe .. goh..nou eh ik weet nie meer hoe te lachen hoor... sjong |
mirthe zegt:
nee, denk ik dan oma zegt: nee he idd oma zegt: nee denk je dan mirthe zegt: nee idd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |