![]() |
[PC] Console komt niet te voorschijn in James Bond 007: Nightfire
Ik heb dit spel sinds vandaag van een vriend gehad, maar ik krijg de console niet te voorschijn, ook niet met ~ (tilde) als ik al in het spel ben.
Ik heb dit al bij Run geprobeerd maar het werkt ook niet. (uiteraard heb ik wel eerst even op google gekeken hoe je die console tevoorschijn kreeg) C:\Games\Nightfire\Bond.exe +console 1 Verder sprak men op Internet over een autoexec.cfg bestand in de BOND directory maar deze bestaat helemaal niet. Als ik deze aanmaak met sv_cheats 1 console 1 erin werkt 't ook niet |
En shift - ~? Werkte in SoF2 ook :)
|
Nope. Kan iemand anders hier de inhoud van zijn/haar autoexec.cfg file plaatsen?
|
- developer
+set console 1 zoiets? :D |
Ook niet, klotspel :(
|
lol het is een klotespel omdat je er niet mee kan cheaten? WHAHAHAHA XD
|
Probeer dit:
- Het spel spelen zonder cheats. Yeah. :cool: |
Er staan meerdere "manieren" op 't internet. Welke de juiste is weet ik niet.
Echter lijkt hetgeen wat op de link staat die ik hier onder paste wel aanneembaar, aangezien je aangeeft dat die .cfg-file niet bestaat in de gamedir. http://dlh.net/chtdb/chtview.php?lan...pc&disp=e26916 |
Citaat:
|
Waren er niet meer manieren om te cheaten dan via console? Meende zoiets gehoord te hebben... Excuse me if i'm wrong.
|
Citaat:
|
Ik heb t ff geprobeerd, ik heb 't spel op m'n laptop staan. En bij mij werkt 't wel...
|
Citaat:
Zet de inhoud anders hier neer, dan kan ik er desnoods zelf een aanmaken. |
Citaat:
Maar ik heb niet aan de autoexec gezeten volgens mij (ik ben eigenlijk alweer vergeten wat ik precies heb gedaan :o wat erg...). Ik heb iig die +set shit in mn executable gezet. Ik ga sowieso ff kijken zodra mn lap weer hier is. Cheaten is overigens verrot in Nightfire. Allerlei dingen gaan dan mis, vage clipping probs, spellen laden is klote, en als je dood gaat respawn je vaak niet. |
Beetje gamer hoeft niet te cheaten in dat spel. Komop zeg. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |