![]() |
Wat is je hobby?
Hi there people,
ik ben op zoek naar een nieuwe hobby, maar als een kieskeurig iemand, vind ik niet direct ietske :bloos: . Nu is mijn vraagje aan jullie: wat doen jullie in je vrije tijd? Waar kan je echt uren over vertellen en wat interesseert jullie? Greetz! |
Kijk in onze profielen (y), te vinden via het http://images.scholieren.com/images/profile.gif knopje.
En we kunnen je pas advies geven oid als we een klein beetje weten wat je leuk vindt enzo. |
zomaar wat ideetjes:
- lezen - tv kijken - films kijken - computeren - forummen - zingen - dansen - toneelspelen - dichten - ga een cursus volgen - scouting - fotograferen - tekenen - schilderen - werken - koken |
forummen:p
|
Wat Balance is vergeten is een sport .... voetbal, tennis, hockey, tafeltennis ..... curling :D , waterpolo, zwemmen, athletiek, schaatsen, bowlen bedenk wat zou ik zeggen ... zelf hockey ik ;)
|
Citaat:
|
ik hockey, maar is nu niet echt iets wat ik ga doen als ik een uurtje niets te doen heb ofzo
|
Forummen :S
|
Breien, punniken, Afrikaanse volksdansen...
|
Ga op een sport inderdaad (y)
|
voetbal, tennis, computer
|
voetbal , cs , stappen :D , eeuhmz................................................................ ......
Breien, punniken, Afrikaanse volksdansen... maar dit is ook leuk he hasseltboy :D |
Hobby's hebben.
|
Computers (hardware, internet, games, fotobewerking, webdesign, programmeren in VB, flash, eigenlijk zo'n beetje alles wat ermee te maken heeft dus)
Verder ben ik dol op gadgets zoals smartphones. Ik houd deze ontwikkelingen dan ook bij op sites en fora. Ik vind het ook leuk om lol te hebben met vrienden en om uit te gaan :) Ik houd ook van zwemmen en wintersport maar dat doe ik niet zo vaak :( |
Naar voetbalwedstrijden van FC Groningen gaan, uitgaan, films kijken.
|
Lezen.
|
Sporten.
|
Citaat:
|
Lezen, schrijven, forummen, computeren, muziek luisteren, scouting, tennis....
|
Lezen, schrijven, muziek (maken/luisteren), tekenen, uitgaan, tv-series/films kijken, vage computerspelletjes spelen, mountainbiken, paardrijden, etc, etc.
|
meld je je aan als vrijwilleger bij de gemeente. Maak je echt de gekste en leukste dingen mee. Daar kan je echt wel uren over vertellen aan je vrienden
|
|
Ik heb verschillende hobby's...Onder andere computeren (forummen/muziek/films downloaden). Ook luister ik graag muziek. Ik fitness als ik vrije tijd heb en een andere hobby van mij is ook autorijden, daar ontspan ik me helemaal mee. Ehmz foto's maken vind ik ook leuk om te doen :)
|
Zoek inderdaad een leuke sport uit.
|
Lezen, schrijven, tekenen, muziek luisteren, forummen, buiten lopen, naar m'n vriend, dansen.. Vanalles.
|
poepen.
en die hobby ga ik nu uitoefenen. |
Citaat:
|
stripboeken verzamelen -> donald duck
-> suske & wiske met lego spelen (jippie :D) forummen :P |
-computers
-sport |
zwemmen en fitnes
|
verhuizen
|
Zwemmen.
|
Striptekenen, muziek componeren/spelen, cabaretstukjes maken, foto's maken/bewerken, slapen. :)
|
Citaat:
- internetten - denken - knutselen - schrijven |
zuipuuuuuuh
|
- lezen
- leren - internetten - koken en bakken |
Sport: Hockey + Hardlopen
Muziek: Gitaar spelen + drummen Ontspanning: Film & Musea Verder knutselen met PC's en forummen (pm'en :o ) |
Sporten, stappen, shoppen, lezen, piano spelen (als ik bij m'n ouders ben), internetten, sms'en, bellen, films kijken, poging doen tot artistiek bezig zijn...etc.
|
allerlei soorten drugs uitproberen (y)
|
Neuken.
|
Plannen uitbroeden
|
Voetbal, tekenen, loze quasi-diepzinnige gesprekken voeren, kunst & literatuur.
|
- bridgen
- tafeltennis - dansen - lezen - computeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje sporten
beetje computeren beetje met vriend(innen)en bellen beetje smsen beetje alles wat met telefoons te maken heeft lezen en bekijken beetje seks beetje lezen beetje werken beetje geld uitgeven gewoon alles een beetje, dat maakt het geheel zeer aangenaam... |
- forummen
- lezen - muziek luisteren - chatten - films kijken (bios en thuis) - naar theater gaan - tv kijken - overig internet - gezelschapsspelletjes - computergames |
-Muziek luisteren
-Films kijken -Lezen (boeken & tijdschriften) -Fietsen -Ballet -Uitgaan -Winkelen -Toneel -Bellen :P, forummen msn enzo -Naar buiten kijken -Dromen -In Bomen klimmen -Kletsen -schrijven |
Badminton!! (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |