![]() |
Bounzz
Wat Vinden Julie Van Bounzz??? :confused:
|
Gisteravond was het leuk met Flamman en Abraxas, en leuk dat clips van Technohead en Dune langskwamen.
|
t is wel leuk als je niks te doenhebt om te kijken en allemaal oude clips langs te zien kome.. maar die interviews slaan nerges op.. elke keer een stukje van 2 minuten ofzo...
|
Geweldig program.
|
jonguh ik ken het niet!
|
Citaat:
"Happy hardcore is back!" Deze week is Bounzz wel heel vaak te zien. Er zijn namelijk de hele week extra uitzendingen te zien op TMF. Er komt van alles langs zoals Charly Lownoise en Mental Theo, de Partyanimals, Nightraver en nog veel meer. Voor meer info kun je kijken in de agenda op www.mentaltheo.nl. |
ooooooooow dat, ach wel lachen.
maar teveel blije shit. doe mij dat programma 'hakkuh' maar op zaterdagmiddag ooit. ik lag altijd in een deuk daar, ik voelde mezelf zo true met mn iron maiden shirt, en dan die gekke pillenslikkende kale gasten die een beetje stilstaand staan te dansen en als de camera komt ze HELEMAAL uit hun dak gaan. :D |
Citaat:
|
hehe brute shit man, ook leuk om al die gabbertjes zo strak te zien staan...oja en leuke muziek uiteraard
|
i wanna be a gabber baby :cool:
|
Hehe, de meeste muziek heb ik al wel gewoon op de pc staan (of zelfs nog origineel :))
Mischien maar eens kijken voor de clips dan, dat deerntje van Dune bijvoorbeeld kan er erg goed mee door. |
Ik vind het wel kick :P
Die goeie ouwe tijd ophalen :P Ja wel lache om al die ouwe nummers voorbij te zien komen |
mosselman overheerscht
|
Ik snap eigenlijk niet waarom gizmo nog niet geintervieuwd is,dat is toch samen met dj paul de mannen die hardcore op de kaart hebben gezet.
Hij is ook nog een keer tot beste dj uitgeroepen van de wereld ergens 95 96 ofzo. |
is vanavond dan ook weer bounzzz? hoe laat? nee geen tvgids bij de hand nee
|
Citaat:
|
oeh ranzig lui nog wel, nohja ik kon altijd proberen....misschien was er nog een aardig persoon ofzo die mij dat wilde vertellen...
|
Citaat:
|
Vanaf maandag 15 december tot en met zondag 4 januari zendt TMF drie weken lang 'The Best Of Mental Theo' uit. Al vijf jaar lang reist Theo met z'n crew door Europa op zoek naar losgaande feestgangers. Muziek, auto's, zon, feest, veel vrouwen en briljante interviews is al jaren zijn succesvolle handelsmerk. Elke dag tussen 10:00 en 11:00 uur en van 00:00 tot 01:00 uur komen de allerbeste, wildste, heftigste en meest hilarische momenten uit de afgelopen Mental Theo jaren voorbij.
:cool: |
wat aardig van jullie
|
thx dudes :)
zie je sociale mensen zijn er ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik heb t gister ook gezien, echt geweldig. Meteen wat nrs opgeschreven om te downloaden. :cool:
|
Bounzz is geweldig..
Gisteren avond tijdens de kerstviering met mijn vrienden gingen we los :p.. Meteen weer Metal Theo en Charly Lownoise ged/l :D.. |
ja vet programma :)
|
Retegaaf programma! :D Had laatst met Dj Paul Elstak gezien. :D
Hij ziet er nu wel leuk uit eigenlijk! Hij had vroeger zo'n snorretje enzo.:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |