![]() |
Bioscoopfilm gezocht!
Ik wil graag weer een keer naar de bios deze vakantie, maar ik heb geen benul waar ik heen moet. Bruce the Almighty is alweer op video uit, dus die valt helaas af. Ja, dan zeggen jullie dat ik die gewoon moet huren, popcorn en drankjes moet kopen en een paar vrienden moet uitnodigen, maar het gaat dus om een bioscoopfilm. Welke heb jij pas gezien, en welke vond je het leukst?? Waar ging die over?
|
LOTR..Finding Nemo..Love Actually..dr is genoeg uitzoek lijkt me..
|
Ik neem over:
LotR Finding Nemo Love Actually Ik voeg toe: Kill Bill Grimm De Passievrucht En ik zeg: Bel een bioscoop |
Scary Movie 3 om te lachen ;)
kijk anders eens op www.pathe.nl of is dat (ongeoorloofde ;)) reclame?? pietje bell is ook een aanrader :P |
Finding Nemo moet je echt zien :)
Bruce Almighty vond ik trouwens een onwijze kutfilm.. of in ieder geval zwaar tegenvallen.. maarjah das mijn mening.. |
Zoals een paar anderen hier al zeiden: Love Actually of Return of the King (y)
|
Citaat:
|
love actually :o geheid plezier.. :)
|
Citaat:
- andere acteurs - andere films die op de hak worden genomen - volgens mij zelfs een andere regisseur succes ermee !! |
wanneer komt er een minimum leeftijd + intelligentietest die je van tevoren moet bouwen opt forum...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4 keuzes:
- bel een bioscoop - ga langs bij de bios - kijk op internet - ga naar finding nemo |
Citaat:
|
finding nemo!!!! (y)
|
finding nemo
love actually scary movie3 |
LotR!!!!! (y) (y) (y)
|
scary movie 3
|
Kill Bill :cool:
|