![]() |
beste lichaamshouding, bij misselijkheid
Als ik misselijk ben en soms moet overgeven lig dan vaak met mijn benen zo ver mogelijk omhoog, bijna verticaal en dan is het misselijkheids gevoel veel minder. Is het verstandig om zo te liggen?
|
ik denk dat je moet liggen zoals jij denk dat je er het minst last van hebt ,
ik heb er niet veel verstand van maar ik als ik misselijk ben lig ik altijd plat Want als ik zit of lig in foetushouding dan is er druk op mijn maag waardoor ik nog misselijker wordt ... dus ik zou zeggen ; lig zoals je je het best voelt |
Citaat:
|
die houding is voor iedereen en voor iedere misselijkheid anders, ga zo liggen zodat je er het minste last van hebt.
Ik denk niet dat je het fout kan doen. |
Probeer te ontspannen, maakt niet uit op welke manier
Ik zelf ga op m'n buik liggen, maar dat is inderdaad heel persoonlijk |
Citaat:
|
ik was vanacht nog super misselijk.. toen lag ik op mn buik en op mn zij...
tot ik in slaap viel |
Ergens in een donker hoekje kruipen... Knieen zo ver mogelijk naar me toe... Voorhoofd op m'n (als het ff kan; linker) knie laten leunen... en wachten tot alles beter is....
|
ik ga altijd op mijn buik liggen met een kussen onder mijn buik. Maar ik ben eigenlijk nooit misselijk
|
ik ga of helemaal languit op bed liggen of voorover gebukt zitten en wiebelen. (maar dat wiebelen heb ik in eerste instantie helemaal niet door)
zoals iedereen al gezegd heeft: allemaal erg persoonlijk. als ik misselijk ben in de buurt van anderen dan zeggen ze vaak van dat je je hoofd recht moet houden, zodat je gemakkelijker kunt ademen en dat t misschien totaal niet verstandig is voorover te bukken. maar agh, als ik misselijk ben, vind ik kotsen totaal niet eng. en als het me te lang duurt wek ik t liever op dan dat ik uren misselijk ben. maar gelukkig gaat t vaak vanzelf over en anders.... ja.... wc gedag zeggen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |