![]() |
Hoeveel respect heb je voor jezelf?
Natuurlijk heeft (bijna) iedereen respect voor z'n ouders, broers, zussen, vrienden en familie
Maar hoeveel respect heb jij voor jezelf? |
respect voor mn zelf??
niet veel........ |
Citaat:
|
Enorm veel. Ik kan beter niet met me spotten want dan krijg ik last van me matties.
|
aan de ene kant vind ik mezelf geweldig
maar omdat ik mezelf geweldig vind heb ik niet veel respect voor mezelf. het is een vicieuze cirkel :( en vast heel ingewikkeld. aan de ene kant vind ik mijzelf beter dan andere mensen aan de andere kant ver8 ik mezelf om zo te denken, omdat ik (DUH!) weet dat het onzin is. kortom: ik heb geen respect voor mezelf omdat ik arrogant ben |
ja, mijn ouders verdienen respect, als je aan mn ouders komt!! :mad: liever dat ik tot de bodem word afgezeken ofzo.
hetzelfde geld voor mn vrienden, daar blijf je van af. je mag mij verrot schelden maar hun niet! |
ik vind mezelf geweldig (y)
|
Wat wil je nou, een getal op de schaal van nul tot honderd? :rolleyes: Anyway, ik heb niet echt veel bewondering voor mezelf. Ik kan wel goed met mezelf leven, maar ik vind mezelf nou niet een fantastisch persoon ofzo. Dat oordeel laat ik aan anderen over.
|
Neuh.
|
Ik respecteer mezelf 100%. Of misschien nog wel meer. En dat meen ik serieus. En iedereen die zichzelf niet respecteert kan daar maar beter aan gaan werken of zichzelf neerknallen, want zonder zelfrespect is het leven nog nuttelozer dan het al is.
|
ik respecteer mezelf, doe aardig tegen anderen, rook niet gebruik geen drugs, drink slechts incidentieel alcohol, ook denk ik goed over de dingen na en overdenk de gevolgen van eventuele stappen en of plannen, ook maak ik mezelf niet publiekelijk belachelijk.Ach volgens mij respecteer ik mezelf wel, ik kan met mezelf door 1 deur...
|
Weinig...
|
Zelfrespect heb ik natuurlijk wel..
Ben het eigenlijk wel eens met James_25cm_Bond |
Citaat:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens! Dat je er dan aan moet werken, ok, maar zelfmoord plegen! Dat is wel een erg drastische manier. ik heb trouwens ook geen zelfrespect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: Vooruit, omdat jij het bent..ga maar zelfmoord plegen.. zijn we gelijk van je hele gezeur af.. :rolleyes: Zal wel met de leeftijd te maken hebben.. :rolleyes: (n) |
genoeg.....:)
|
Citaat:
|
Ik heb wel respect voor mezelf, maar meer voor m'n familie en vrienden.
|
Citaat:
|
zo'n 60 kilo...
|
Citaat:
|
nee ik respecteer mijzelf niet, ik weet dat ik foute dingen heb gedaan ik weet dat ik snel dingen doe onder invloed, dat respecteer ik totaal niet maar ik ben daar hard aan aan het werken zodat ik mijn onderbewustzijn onder controle krijg
|
Veel (y)
|
Citaat:
'k Loop er niet van over, maar 't zit er wel denk ik |
Citaat:
|
0
|
ik ben enorm tevreden
|
Wel een beetje hoor
|
Ik ben bezig mezelf te leren meer zelfrespect te geven (verdomde moeilijk).
|
lekkere topic :D ,
neehz tuurlijk heb je zelfrespect kom op zeg, het tegenovergestelden van zelfrespect is zelfmedelijden, en zelfmedelijden is gwn zielig je hebt toch geen medelijden met je zelf (n) , neeh ik heb wel zelfrespect het is ook een beetje je eer wat co zei.... |
voldoende :)
|
Ik heb een spiegel in me kamer hangen.
|
Ik heb genoeg zelfrespect om een 3ewereld land hoop te geven.
|
euhm, weinig
|
Genoeg.
|
Ik ben geweldig.
|
Ik heb zeker bewondering voor enkele aspecten van mijn karakter. Ik rook en drink niet, gebruik geen drugs, ben nuchter en berekenend, niet snel onder de indruk en hou niet van uitgaan. Helaas heb ik ook veel onzekerheden en twijfels over andere dingen. Ik loop al jaren bij de psychiater en doe regelmatig mee aan sociale vaardigheidstrainingen.
|
Uit principe vertel ik niet hoeveel zelfrespect ik heb.
|
24 gram.
Steeds meer, bijna genoeg. Zoiets. |
geen..
|
Ik vind mezelf nog steeds geweldig.
|
Steeds meer. Eerst kon ik mezelf niet als gelijke zien van anderen omdat ik me gewoon zo stom voelde. Nu valt dat steeds meer weg.
|
Best veel.
|
bijna genoeg
|
Het verschilt. Van heel weinig tot veel te veel. Ligt er ook aan op welk gebied... over het algemeen, echter, ben ik uitermate tevreden met mijzelf, tot grote irritatie van sommigen (en verwarring, als ik mezelf plotseling helemaal niet zie zitten).
|
op dit moment 0,0 :/
|
Het mag iets meer zijn.
|
Ik heb geen problemen met mijzelf. Ik waardeer mij wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |