![]() |
Islam tegen ongelovige?
Ik ben ongelovig, en blijkbaar word ik dan door het beest van allah met een staf op mijn neus geramt??? Kan iemand die hier verstand van heeft het duidelijk uitleggen? En waarom wil die Islam zo graag ongelovige slaan?
|
Wat is nu precies een racist? wat is een sekte? en waarom wil die islam zo graag ongelovige slaan?
Ik word er een beetje kriegel van, is dit een topic waard? |
Citaat:
Wat verwacht je anders, dat je zomaar naar de hemel gaat en alles wordt vergeven en vergeten. Als moslim of Jood kom in toch ook niet in de hemel als ik niet in het christendom geloof, en andersom ook. Zou wel makkelijk zijn, niet geloven en dan achteraf een beloning verwachten. |
Citaat:
Natuurlijk ben je, als je het via het geloof bekijkt, niet "ok" als je ongelovig bent, en kom je zowiezo niet in de hemel. Maar wij, islamieten, mogen ongelovigen niet buitensluiten ofzo. Wij horen iedereen te accepteren zoals hij/zij is. Als je begrijpt wat ik bedoel.. |
Waarom stel je deze vraag niet over het christendom? Trouwens, jodendom, islam en christendom kennen m.i. allen dezelfde God die over ons allen zal oordelen.
|
Citaat:
Ik raad hem aan eens een bibliotheek te bezoeken :) Of te googel-en. Misschien een waardevol advies...? |
Citaat:
|
Mensen die ongelovig zijn moet je juist rustig en lief benaderen. Als je iemand wil ompraten dat hij/zij ook gelovig moet zijn, dan moet je dat met woorden doen. En vooral niet opdringen en neuzen verbrijzelen en vloeken, want dan dwing je iemand. Islam is toch voor liefde? Nou dan moet je ook iemand met liefde omzetten...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook benieuwd wat het is, laat maar heuren... overigens word ik ookv rij moe van de topics van upke, maar evenzo van pro-islamietje SIVAR, sivas w/e zijn naam ook is/was. |
Dit gaat nergens over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |