![]() |
proberen
Ik heb het met mijn vried wel eens over drugs. we hebben beide nog nooit iets gebruikt naast alcohol. We willen gewoo samen 1 keertje kijken hoe iets is. om het beter te begripen. wat zouden jullie ons aanraden? dus niet iets waar je meteen afhankelijk van bent.
|
sja wat voor drugs dacht je zelf eigenlijk aan?
waar je van gaat trippen? of ehm ja wat anders? |
wiet, paddo's of xtc
|
wiet..
aanrader |
mwha als je eenmalig iets wil proberen, zou ik xtc nemen, das tenminste echt speciaal...
maarja of je het dan bij 1 keer wil laten :p |
afhankelijk ben je nie na één keer zeg..pfft.
mja...zoveel is leuk/lekker/fijn :p keus genoeg zou ik zeggen |
wiet..of hasj....marja de eerste paar keer voel je vrij weinig...
ga lekker trippen :D |
Spacecake. Lekker thuis op de bank :) . Ik ken meerdere mensen bij wie dat erg goed bevallen is als first time experience, terwijl ik vaak hoor (ook bij mezelf) dat mensen er niks van merken als ze gewoon blówen. Als het dan goed bevalt kun je natuurlijk gaan blowen, hoef je niet steeds cake te bakken.
|
omdat je zegt dat je beide nog nooit drugs hebt gebruikt heb ik een vraagje:
aan welke drugs kun je geraken? |
gewoon wiet (y)
Een drugs waar je niet meteen afhankelijk van bent huh? Als jij je lekker gaat voelen van een drug ( wat normaal gesproken wel het geval is) wil je het toch wel nog een keer meemaken? |
Wiet/hasj zijn mij goed bevallen de eerste keer (heb verder niks geprobeerd maar dat maakt niet uit :P)
bij mij werkte het wel meteen maar ik ken meer mensen die er de eerste (paar) keer niets van merken, dat zou natuurlijk ook jammer zijn. |
speeskeek of greenies (special brownies)
is hier wel genoeg info over te vinden. |
ghb (y) :cool:
Speed (y) :cool: xtc (y) :cool: coke (y) :cool: dxm (y) :cool: Op aanraden van mij :D juh, ik ga nu ook ff wat inslaan :o |
space cake... tenminste als je niet rookt
|
Citaat:
speed heb ik eens gedaan, vond ik opzich wel okay xtc ook een keer, ook okay coke, een keer gerookt, wilde gelijk meer. never anymore dxm, nog nooit gehad. |
Citaat:
@ topicstarter Alvorens je je op een nieuwe (hard)drug stort, is het naar mijn idee vanzelfsprekend dat je OBJECTIEVE informatie bijeen zoekt. Bij ghb is bijv het juist doseren belangrijk. (Op nuchtere maag valt het sowieso beter. Als onervaren ghb gebruiker kun je beter niet gelijktijdig alcohol nuttigen -treed nl wisselwerking op-) iig, als je een voor jou onbekende harddrug gaat gebruiken, laat de info op bijv. http://www.jellinek.nl dan niet links liggen. Have fun, but take care :D |
hoe oud ben je eigelijk?
|
Citaat:
Mij is over 3 weken 18!!! :D |
Citaat:
k bedoelde meer et meis dat dit topic gemaakt heeft. een 13-jarige raad je geen speed aan denk ik zo. |
Citaat:
...Anyway, je hebt wel gelijk! Mij was in de veronderstelling dat het om een 16+ plusser ging.. :bloos: Bij nader inzien blijkt deze persoon de voorkeur aan de anonimiteit te geven... Ik wacht het antwoord van de ts wel af, alvorens ik dingen ga 'promoten'... (Voor zover je dingen mag/ wilt/ kunt promoten) |
:nono:
ontopic houden |
koffie :rolleyes:
|
XTC dan krijg je (vooral de eerste keer) echt een hele fijne belevenis..
|
erm TS is nog nooit goed onder invloed van wat dan ook geweest, als ik dan zie wat jullie allemaal aanraden...arme meid :o
|
Citaat:
|
Ze moet maar blij zijn dat we geen rattengif aanraden..
|
Citaat:
|
ik zou zeggen begin met wiet
spacecake zou ik nog niet doen omdat het doseren nog redelijk moeilijk is. (sommige mensen gaan bad op 0,5 gram wiet sommige kunnen 2 gram hebben) Koop een pijpje en koop wiet (of hasj) rook wat puur. Op die manier kun je ff wennen en je ervaart de THC zonder tabak (wat wel wat space-iger is) Verder zijn paddo's ook wel goed te doen. Ik zou de 1e keer gewoon 1/2 portie mexicaanse nemen. Ach het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit WAT je neemt, als je maar zorgt dat je rustig begint (dus niet meteen 3 zegels LSD ofzow :p) ps. over de leeftijd van de topicstarter. Het enige dat je van haar kunt weten is dat ze HAVO doet. Leeftijd ligt dus tussen de 13 en de 18 denk ik. (niet dat je daar veel aan hebt :p) |
GHB? ben je helemaal gek?
GHB is dezelfde stof die ze gebruiken om tapijten van de vloer te halen, het is echt troep! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
GHB is een lichaamseigenstof, die binnen een dag is afgebroken.. (Ergo; 'ongevaarlijk'). ...Speed/xtc e.d. zijn schadelijker dan GHB. Als je een beetje frequent met ghb experimenteerd/ gebruikt, weet je pcies hoeveel je moet doseren und kun je ernaast óók alcohol drinken, zonder out te gaan. Don't mess with GHB!! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
....Btw, iemand die een overdosis speed/ xtc/ coke/ heroine whatSoEver heeft gehad, ziet er ook niet prettig uit :s Conclusie; na een od zie je er NIET uit (y) |
Citaat:
|
zelfs na teveel alcohol zie je er al niet uit :p
|
terwijl andere mensen er dan juist beter uitzien :D
|
Zou dit een reden hebben?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |