![]() |
Lekkerste voorgerecht
Wat is jullie lekkerste voorgerecht?
Mijne Carpaccio! Met pijnboompitten. Echt over heerlijk! (y) (y) |
hoi mijn lekkerste eten is kebab.hmmmmmmmmmmm heerlijk man.
|
lekkere soep gewoon :P
lekker simpel simpel lekker |
gaulash soep! LEKKURR
|
Doe mij maar gewoon soep (het liefst tomatensoep) :o Of anders salade zonder al te veel rotzooi erbij (y) Keep it simple dus :)
|
Het liefst soep of salade
|
Tomatensoep!! (salade is overigens ook wel erg lekker, maar toch gewoon maar tomatensoep)
|
SOEP! Erwtensoep in de winter.. tomaten het jaar door! :D
|
Grapefruit cocktail.
|
Citaat:
|
Bruchetta & antipasti di terra (y)
|
meloen met ham
Lekker simpel (y) |
oei... lastig :s
carpaccio vind ik ook heel erg lekker. Maar slakken ook. |
Taartjes met geitenkaas en honing ;)
|
Garnalen Cocktail!!!
|
Iets met tonijn :)
|
Citaat:
Er zijn zoveel voorgerechten :s Maar meloen met ham gaat er altijd wel in :p |
Ik vind zoveel voorgerechten lekker, een paar toppers:
- garnalencoctail (liefst Hollandse garnalen) - parmaham met meloen - escargots (slakken) in lookboter |
Citaat:
ontopic: garnalencocktail of iets anders simpels |
iets van fruit:)
|
Tomaten basilicum soep uit zo'n Knorr zakje, zó goddelijk
|
een frisse salade of tomaten/champignon/groente soep
|
Citaat:
|
moeilijk moeilijk... carpaccio is erg lekker inderdaad, bruschetta's ook.. en in italie kun je gewoon lasagne als voorgerecht eten en das ook wel heeeeeel erg lekker
dus ik kan niet kiezen |
Tomatensoep. (y)
|
chineze tomaten soep :bloos:
|
Ik had een keer in een restaurant van die grote dikke vette garnalen op een bedje van rauwe spinazie overgoten met een of ander sausje en pijnboompitten...yummieeeeeee.
Voorgerechten met garnalen (nietzijnde hollandse garnalen) dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat sla met een stukje brood met geitenhaas uit de oven en een soort van ham erbij:o hmm dan natuurlijk wel die ene uit dat motel in frankrijk:)
|
Citaat:
|
Gaspacho van tomaat
Carpaccio van tonijn of zwaardvis of rundvlees Toast met champignons en cremesaus |
Citaat:
|
Bruchetta;
petit fours van van die snackcupjes met plakje geitekaas kruiden enz en dan in de over *kwijl*; salade met geitekaas/honing of tonijn.. |
De garnalen cocktail van mijn moeder... vers fruit (lychees, sinaasappel, appel, peer, grapefruit, ananas etc.) daar de garnalen door en daarover heen wiskey saus met extra room... *smakt* Dat is echt lekker :) Vooral die grapefruit erdoor.
Ennehm, meloen met ham is ook altijd lekker... *smakt* Off... ik heb een keer een salade gehad met spekjes (waar ik normaal niet van hou) en frambozen... zó lekker... Nu heb ik zin in iets lekkers :P Ow, en lekker warm stokbrood met knoflooksaus oid gaat er ook altijd in... daarnaast wat olijfjes, feta kaas... Oooh, bring me to heaven :P |
Warme olijven met veel zout, peper en olijfolie.
Simpel, snel klaar en errrg lekker. Griekse salade Warme geitenkaas met honing op toast (y) Soep (vooral mosterd, tomaten, aardappel, courgette) Humus (of is dat eerder een bijgerecht?) |
Tomaten créme soep :o
|
soepje denk ik toch wel
|
Citaat:
|
Salade Mesclun :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |