![]() |
CIOStest
ik heb mn uitslag gekregen via de post
ik heb m wel behaald,maar t zit nu zo: voor de coordinatieve test/fysieke test/zwemmen moet je gezamelijk minimaal 3 V tjes hebben,dat heb ik ook maar in de brief stond dat de andere kandidaten het beter hebben gedaan met 5 en 4 V,s coordinatieve test : O en een O fysieke test: V en een V zwemmen: V extra V i.v.m. leeftijd V,V intredetoets : behaald dus nu sta ik op de wachtlijst :( en ik dacht dat ik eerder werd toegelaten i.v.m. m,n leeftijd ... tis nu alleen maar hopen... wie heeft m nog meer gedaan? |
niet gedaan, maar ik wens je iig veel succes toe en hopelijk wordt je aangenomen. anders heeft de janligthartschool ook een speciaal sportprogramma. misschien is dat iets?
succes! |
Citaat:
haha ik heb na mn basisschool jaren 1 jaartje op gezeten :D das grappig :) maar hoezo een speciaal sportprogramma? hebben ze een site? |
Waar heb jij die test gedaan dan, want ik zit ook op het cios, maar die werkt hier in Sittard anders. Wachtlijsten zijn klote ja. Er zijn wel meer scholen die voorbereidende jaren voor sportopleidingen aanbieden.
|
Citaat:
|
Ik heb niets met sport, maar ik wens je veel succes!
|
Citaat:
|
heb je het ook al bij andere CIOS 'en geprobeerd. Zoals in Sittard of in Heerenveen
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |