![]() |
[Vraagje] Traan
Hey... K heb ff een vraagje. Hoe kan ik het beste een traan tekenen?
Ik ben mijn nieuwe tekenbord aan het uitproberen, en daar kreeg ik een programmatje bij: Artdabbler. Achja, iig zit daar een soort van watervlek bij. Daar heb ik wat mee aangekloot, maar het lukte niet echt. Het bleef meer op een soort van slijm lijken. Iemand een idee hoe ik het wat echter/doorzichtiger kan laten lijken?! :bloos: |
hey is dat soms het tekenblad van de aldi????? Ik heb die namelijk ook, en daar kreeg ik ook o.a. dat programma bij. Ik ben ook nog aan het ontdekken hoe alles werkt.
Succes er in ieder geval mee!! |
Citaat:
|
Jongens over welk tekenblad hebben jullie het? Ik zou graag wat specificaties weten van dat tekenblad. Alvast bedankt :D
|
Citaat:
Merk: Medion met een softwarepakket: Art Dabbler Photo Impact 5.0 Free Notes Office Ink Hyperpen Manager (Allemaal OEMversie) grafisch schrijftableau, met snoerloze muis en tekenstift 22,8cm bij 30,4 cm :p Okay, k heb dr zelf weinig verstand van, k typte maar wat over :$ |
hij is ook drukgevoelig!! Super handig!! En hij was maar 40 euro!! Mijn nichtje heeft hem ook en die doet het nog steeds prima (het tekenbord dan..) na twee jaar.
|
oew dat tekentablet wil ik ook!
Hoop dat die nog hebben bij de Aldi :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, hier is dus wat ik geprobeerd heb. Het gaat om de traan :p
Maar het lukt gewoon niet echt geweldig... http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Citaat:
Maar om toch even op je tekening te reageren, ik vind die blauwe 'waas'/ kleur aan de linkerkant van het oog niet écht lijken. Omdat de kleur te blauw is, misschien kun je dat weghalen ofzo, ik weet niet of het er dan beter uit ziet. Maar misschien lijkt ie dan al echter... Succes Li3sje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |