![]() |
one night stand
Wat vinden jullie van een One Night Stand?
Zou je het zelf wel eens willen doen? Ik kan het absoluut niet begrijpen als je het zou willen. Dat doe je toch niet met iemand die je niet of nauwelijks kent! Zal wel aan mij liggen... ;) Wat denken jullie hiervan? |
misschien wel als je vrijgezel bent
mja..je moet het maar kunnen hoor zoiets doen..en dan verder nix |
het kan toch een ontzettend leuke jongen zijn en meteen vertrouwt voelen... soms vloeien er zelfs relaties uit
|
'k ben zelf een beetje sexueel ingesteld, dus als ik singel zou zijn zal ik heus wel een paar keer alleen voor de sex gaan. Maar ik denk dat ik daar dan een vast persoon voor zou hebben... :rolleyes:
Ik vind het aan de andere kant heel belangrijk dat je pas sex heb als je erg verliefd bent, sex zonder liefde keur ik in eerste instantie dan ook af. |
soms ken je de persoon al langer, en na een lange tijd met elkaar geflirt te hebben is het heerlijk om daarna s lekker van bil te gaan zonder verplichtingen.
disclaimer: niet aan te raden als het een goede vriend/vriendin is want het kan nog weleens fout gaan met verdere gevoelens en shit. |
Zou ik niet doen.
|
Tsja...ik ben er opzich niet echt tegen, ik weet bijna zeker dat ik het zou doen als we er allebei zin in hebben.
Ik zou alleen niet ontmaagd willen worden door iemand die ik net een half uurtje ken. Dat laat ik toch liever over aan de persoon waarop ik heel erg verliefd ben. |
Een one night stand hoeft toch niet met iemand die je niet of nauwelijks kent? Als je 1 keer seks hebt met iemand die je al tien jaar heel goed kent dan is dat ook een one night stand.
Maar eh, ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn - met iemand die ik niet ken wil ik net, met iemand die ik nét ken ook niet, met iemand met wie ik bevriend ben zou ik de vriendschap niet durven verpesten, met iemand op wie ik verliefd ben zou ik toch willen dat het vaker dan ééns is. edit: Maar je weet nooit, misschien denk ik er over 5 jaar wel heel anders over. 't Is dus niet alsof ik het nóóit zou doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ooit een one-night-stand met een bekende gehad ... Is naar mijn mening hetzelfde als met een vreemde, alleen kan het zijn dat je elkaar achteraf nog vaker tegenkomt [niet op sexueel gebied natuurlijk].
|
Citaat:
Ik ben niet tegen een one night stand,als je daar alle 2 zin in hebt,waarom niet? Sex hoeft niet per se met liefde. |
Ik zou het niet echt willen, ik hou het liever bij mn schatje :) :bloos:
|
sex zonder liefde is voor mij als een slagroomtaart zonder slagroom...
|
Nope, is niets voor mij. Ik wil sex met liefde.
|
ik heb wel al eens een 1-night-stand gehad, maar dat zal de enige keer blijven
|
Ik heb een one night gehad, en meerdere more-nights. (seksrelaties)
|
FABIAN IS NOG MAAGD EN HEEFT ZIN IN EEN STEVIGE ONE-NIGHT-STAND WIE INTRESSE HEEFT MAG HEM ALTIJD WAT DINGEN BIJLERE ;) ;) VOOR DEREST ZIEK EM WEL GRAAG :p
|
Niet als ik iemand totaal niet ken.
Wel als diegene interessant is, ik geen relatie heb, hopeloos aan seks toe ben.. Mwah nee, denk niet dat dat gebeurd :) |
Citaat:
|
Citaat:
zeker omdat je daarna geen gezeik hebt enzow :) maar sommige mensen zien sex als iets heiligs.. en mjah dan moet je idd geen 1 night stands doen.. |
Voorlopig zeg ik dat ik 't niet wil, maar dat kan in de toekomst natuurlijk veranderen.
Alleen 'n idioot verandert nooit van mening. :) |
Tot nu toe met 2 meisjes, laatste is al weer lang geleden, was 18 of zo. We wisten allebei dat het voor 1 x was en dat we niet echt ahum 'voor elkaar bestemd waren' . Geen spijt van gehad, zij ook niet, dacht ik. Wel veilig gedaan.. )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk heb ik niet zoveel tegen op one-night-stands zoalgn er geen gevoelens bij komen kijken, je vrijgezel bent en het veilig doet. Als je al een aantal jaar vrijgezel bent wil je ook wel eens wat lijkt mij. Als je nou iemand tegenkomt die hetzelfde wil, gewoon even sex om de sex, 1 nachtje, daarna niet meer, geen probleem toch? Of dat nou een bekende of onbekende is maakt niet zo veel uit. Bij een bekende moet je alleen oppassen dat er ook werkelijk geen gevoelens bij komen kijken en dat je er geen spijt van krijgt.
Zelf heb ik het ooit 1 keer gedaan dik 2 jaar geleden, maar beviel niet zo best. Niet zo zeer om de persoon, ook niet de manier waarop, maar gewoon omdat ie er geen snars van bakte :D. Ken die jongen nu zo'n 3 jaar, hebben er beiden geen spijt van, kunnen nog steeds prima met elkaar overweg. |
*gaat voor een one-life-stand*
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |