![]() |
tja...vast zielig dit
uhm..tja...
welke shit is t makkelijkst/goedkoopst te verkrijgen naast wiet? en waar? tjah dis vast al eeuwen oud mrja, :rolleyes: wil wel eens iets anders als wiet.. x |
Bananenschil :cool:
|
wtf? :confused: :confused:
|
nootmuskaat. :)
|
HIM :)
Ehm tja hasj? :P Nee ga maar eens bij de smartshop langs..of je probeert bij ongure dealers iets anders te regelen. |
thee
maar dan niet met een smaakje (duh) |
:eek: je naam trouwens
(-verzopen) |
:p
|
Alruin is cool (Vlooienband weet meer...)
|
tnx! :)
what about verzopen?? zo ziet ikke eruit na een eind fietsen in de regen :p vandaar |
salvia
paddos en al die herbal shit... |
speed, xtc, ghb und dxm sein billig...
Mja, ligt uiteraard ook aan welke contacten je hebt... |
salvia bladeren...<ook gewoon bij de smartshop??
|
Citaat:
...Vanwaar wil je bladeren? Ze hebben ook kant en klare doosjes met salvia prut **:)** |
ben t nut van roken ff kwijt, en heb gehoord dat je ook onwijs kan gaan trippen door op van die bladeren te kauwen?? (<klopt da??)
|
Citaat:
ik hou het op roken :o :p ...oeh... moet nog ff de smart bellen :bloos: :D |
dus...aanraders..?
en hoe zitut met valium dan?? nee, kga niet zoeken naar oude topic's :p |
Citaat:
|
Citaat:
..Tja, als je er genoeg neemt, wordt je tamelijk wazig, suffig, vaag in je hoofd :D Errug leuk :bloos: ...Je moet alleen nogal scene schoppen bij je huisarts alvorens ze je diazepam voorschrijven.. (Sterk overdrijven, zeg bv dat je al een maand met hevige slaapproblemen kampt, erg gespannen bent, je alle drogist middeltjes hebt gebruikt etc etc) Enne, about salvia -> als je salvia _rookt_ is de trip heftiger/ intenser etc.. Nja, wat je ook gaat doen -> take care and have fun (y) :D (Of gaat dat niet samen :o ) |
Citaat:
|
D X M
www.erowid.org check de dxm topic, koop dampo hoestcapsules tegen de droge hoest, of dampo hoestdrank tegen de droge hoest. heel pakje/flesje consumeren. |
tnxx :D woejj dat wordt een leuk oudjaars feest hehe
|
Citaat:
|
ja, maar dan kan je beter twee pakjes nemen.
niks eten van tevoren he, als je tript merk je het toch niet :D |
de gemiddelde herbal is duurder dan xtc
|
Citaat:
....Dessalniettemin prefereer ik m'n gewone ying-yang dxm pillen (y) :bloos: |
Citaat:
|
tja.
4th plateau experiences zijn echt zwaar heftig hoor. www.erowid.org herbal x is klote. ik had er laatst eentje genomen op een feest, merkte er geen fuck van, maar heb later wel ongelooflijk staan kotsen. dus. |
Citaat:
|
ja inderdaad. zou wel lullig zijn als je er pas later achterkwam.
|
chocola werkt verdovend als je er veel van eet, met je kop boven een gasbrandertje hangen zonder hem aan te steken, wel gas aanzetten ( gevaarlijk wel hoor! :eek: )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
smarties, als je maar genoeg chocola tot je neemt wordt een hormoon aangemaakt dat ook ontstaat als je verliefd bent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsjeblieft een beetje ontopic blijven?
je kan eens proberen een smartshop binnen te lopen als je nieuwsgierig bent over bepaalde dingen die hier genoemd zijn(softdrugs/smartdrugs). De gemiddelde verkoper weet er wel redelijk vanaf, voor zover ik in Zwolle kan merken ieg. |
Citaat:
Overigens, een huisarts schrijft benzodiazepinen zoals diazepam (valiumİ) niet langer dan 2 weken voor. Gedurende die 2 weken kun jij niet verslaafd aan diazepam worden. (Bovendien geeft deze na alle waarschijnlijkheid een lage dosis van 14× 2 mg mee. Dat is tamelijk onschuldig) Hieronder staat een patienten-site met info over benzodiazepinen.. [edit] http://www.umcn.nl/patient/ [/edit] ...Bij deze een korte toevoeging op mijn voorgaande post over diazepam. |
Citaat:
|
juh, alruin regeert best wel.
|
gvd! zol zielig als de pest!!!!!!!!!!!!!!!
|
vet xielig
|
Citaat:
maatr buiten regent , ik ejbe een KUTtoetsen bord dat in tweeeeen gespleten is:/ getv hier |
opzich wel ja...
maar dan nog! |
Citaat:
|
en ff de waarschuwing: Laten we het een beetje ontopic houden ;).
DeaDLocK heet niet Katje, Katje woont een weekje in mijn huis en ik heb haar PC nog niet neergezet dus ze post onder mijn ingelogde dinges. |
Citaat:
|
nou, in die post zie ik 2 "drugs"
valium en salvia. Dat valium niet direct te verkrijgen is weet elke randdebiel (en als je dat niet weet ben je gewoon DOM!), dus je kan zelf wel een beetje bedenken hoe je er aan zou kunnen komen. salvia is gewoon legaal verkrijgbaar |
rot op sneu mannetje
wtf je hebt 2 post dus je hebt je zelfs ook nog Helemaal aangemeld om 2 keer te zeggen dat drugsgebruikers triest zijn? moet ik je een spiegeltje voorhouden of doe je dat liever zelf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |