![]() |
Frederik De Verschrikkelijke
Frederik De Verschrikkelijke
Op een dag, zo'n dag als geen andere, kwam Frederik De Verschrikkelijke (omwille van het aantal toetsaanslagen hierna vermeldt als FDV) in het Rijk van Verdommenis. Met rasse schreden naderde hij de poortwachter. De poortwachter zag hem aankomen en zei: "Halt! Uw aanwezigheid kan niets anders dan naderend onheil beteken. Omwille van onze vrouwen en kinderen, verdwijn!". Hierop zei FDV: "Dwaas, verdwijn!". En met een krachtige slag met zijn zwaard sloeg hij de poortwachter doormidden. Zijn ogen rustten op het onteerde lichaam van de poortwachter, en dacht: "Nou, dan ga ik wel weer naar huis." Fin Ja dit is m'n eerste verhaal. Ik moet nog een beetje werken aan dingens als plot, verhaallijn ed. maar dat komt nog! |
Daar hoef je je verder niet mee bezig te houden hoor.
SLECHT SLECHT SLECHT |
Hmm, daar heb ik niks aan, zou je je uitspraak kunnen onderbouwen (en eventueel nuanceren)?
|
Er zit geen verhaal in, het gaat nergens over, kan je wel zeggen dat je daar aan gaat werken, maar uit eerdere ervaringen met jou weet ik dat het niks wordt.
En FDV ???? Dat leest verschrikkelijk irritant, zeg dan Frederik ofzo. |
hmm, dan word ik wel schoenmaker
|
Dat lijkt me inderdaad een beter plan. (y)
|
afgesproken
zijn je schoenen niet toevallig kapot? |
Ik heb een geniaal plan voor jou.
Jij KOOPT gewoon nieuwe schoenen voor anderen, aangezien ik ook niet veel vertrouwen in dat schoenen maken van jou heb. Dan zorg ik dat anderen mooie verhalen schrijven, die jij dan kan posten op Letteren, en dan kan jij met de eer gaan strijken, vind je dat geen goed plan ? Dan mag je wel beginnen met mooie schoenen voor mij kopen. |
nou
nee |
Nou dan niet, ik zal je nog eens helpen.
|
Ontopic!!
|
Je mag toch wel proberen mijn schoenen te maken, ik geef je er .... euhhh, 5 euro voor als het lukt
Deal? |
Ophouden met dit gespam en fatsoenlijke kritiek geven aub.
|
Ik vind het wel leuk geschreven, maar het verhaal is echt niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |