![]() |
Tecnichal Itch in Nighttown 24 jan.
Na een periode van kleinere edities komt P.R.S.P.C.T. zaterdag 24 januari
terug met een knalfuif waar je U tegen zegt! Deze avond zal de nighttown grote zaal en basement omgetoverd worden tot Drum & Bass, Jungle en Breakcore tempel. Naast gevestigde topnamen als Technical Itch en Dylan presenteert P.R.S.P.C.T dit keer ook Paul B uit Rusland(debut gig in Nederland), Robyn Chaos uit Engeland, de Breakcore koning van Nederland Bong Ra en nog vele anderen. Deze editie staat garrant voor een avond drum & bass die je niet zal vergeten. Line up grote zaal: Dylan (Renegade hardware, XXX recordings) UK Paul B (DSCI4) Rusland Robyn Chaos (Outbreak) UK Randomize & Fractional (P.R.S.P.C.T.) Thrasher (P.R.S.P.C.T.) Adi-J (Bassground) Technical Itch (Tech itch recordings, Penetrations) UK Ruby & Hellium (JS Crew) Czeck Republik Line up Basement: Jungle, breakcore zaal Bong Ra (Clash, Breakcore a gogo) Mike Redman (Deformer) Th'Acquisition (Drum&breaks Regz (Drum&breaks) Wordt zeker wel cool :p wie gaan er ? ! |
TECH ITCH!
Prijs: 12 euro Waarschijnlijk. |
blijft verleidelijk maar toch ga ik koma & bones tjekken in de mezz
|
010 Massive..
Ik ben reprazent :p.. |
tech itch, vanavond in de bazart in den haag, prijs: 7 euri :)
|
de temptation island van de drummies en bassies?! :D
|
Citaat:
|
jaaaaaaaaaaaaa :D (y)
ik ga heel heeel waarschijnelijk. tenzij ik geen geld heb voor de trein :( want die is wel reteduur vanuit groningen. waar kan ik die kaarten kopen? |
waar is ut ergens?
lijkt me fucking chill, maarja ff kijken met geld enzo |
Kijk topictitel :p..
Het is in Nighttown, Rotterdam (tsjah waar ook anders).. |
ow wist ik veel dat nighttown in r'dam ligt, woon niet in de buurt ofzo
|
Citaat:
*pakt flyer* ticketservice: www.ticketservice.nl ik zie geen vvk in groningen specifiek, dus moet je ff naar een ticketservice daar gaan |
Citaat:
jah ticketservice is goed :p.. Anders in R'' dam bij Nighttown zelf of bij Triple Vision of Velvet.,. |
count me in :p .....ik ga wel :) , lijkt me wel erg gaaf (y)
|
12 fokking euro, damn... da´s wel VEEL! En nog op een zaterdag ook nog.... Ik weet wel wat leukers my info ;)
|
Citaat:
|
niet hier, niet hier!
|
ja dat is idd veel leuker jah :D :p
|
Citaat:
|
Arnhem massive zal ook aanwezig zijn :cool:
|
Ik heb er echt zin in :cool: ..
Zaterdag Trasher nog gesproken, het wordt echt een massive feestje (y) .. BTW week daarvoor een lekker opwarmertje voor het grotere werk :P.. --- 16-01-04 Nighttown 010 Drum&breakz vs Bassground Th'acquisition Adi-j Osiris Predator Keira mc Dapper Cafe :Breakz & jungle DJ's andre dadi & Regz 23:00/05:00 6 euro entree |
Wuuuzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaa
Tech-itch al twee keer gemist vorig jaar.... Ik ga zeker komen. Dylan heb ik al een keer gezien, was echt te dikke poep. Jij was toch ook al zo'n overactieve forummer bij het DnB forum. Kom je hier in eens ook de boel spammen.. |
Citaat:
Maar als je het over mij hebt, ik spam niet zo super veel op DnBforum.. |
ik ben weleens een keer op dat prospect geweest is cool
alleen de nighttown is qua drankjes enzo zo asociaal duur |
nighttown had vant weekeind iets, wel leuk, ALS HET GOEDKOPER WAS! Fokking 9 euro, nah, dan hoef ik al nie meer te gaan :s
|
Citaat:
|
Eh......ja wat eigenlijk :confused:
:D |
yay ik heb kaartjes [=
|
Citaat:
*jaloers* nu ik nog :P en een treinkaartje :( |
Citaat:
Zou trouwens kunnen dat het al uitverkocht is. Ik ga morgen maar eens naar het postkantoor. (Als ik stuffie heb :( ) |
Citaat:
|
:cool: Als ik had kunnen gaan was ik zeker gegaan. :s
|
ik wil tech itch http://upload.petuhr.nl/upload/76188325.jpg:D
|
Ik hoor net weer dat we ons geen zorgen hoeven te maken over de kaartjes...
|
Citaat:
De meningen verschillen namelijk nogal... |
BRING the ruckus!!
ik heb vandaag kaartje gekocht :) :) |
Citaat:
Hopelijk kan mijn vriendin ook mee, maja anders wordt het alsnog een te vette avond :).. |
Citaat:
|
-bruce
-infamous -biersmurfin -vrolijkevlinder -my info -shadowx Forum meetinkje tijdens TechItch vooraan bij linker boxen? ('t Is morgen al :eek: ) http://www.dnbforum.nl/Skins/DnBforu...ges/slayer.gif http://www.dnbforum.nl/Skins/DnBforu...ges/slayer.gif http://www.dnbforum.nl/Skins/DnBforu...ges/slayer.gif |
Jah ik zal wel ff kijken of ik daar dan rond hang..
Ga infamous sowiezo wel zien.. |
jaaa morgen
8 uur lang <3 daarna ben ik zo dood :D ik zal de linkerboxen wel checken, ben zowieso vooraan te vinden http://www.dnbforum.nl/Skins/DnBforu...ges/slayer.gif |
'k heb net de kaartjes gekocht.
Dus tot morgen. :) |
ik ben er ook en het wordt gaaf
|
whhaaaa
t was ZO rof <3 (y) alleen soms wel TE hard wel een geweldige nacht gehad (y) kwart over tien was ik weer in groningen :D tech itch & dylan :cool: |
7 uur 's avonds, ben net wakker. Vette piep in m'n oor.
Bioritme verkankerd, superbrak en voor de rest voel ik me echt helemaal naar de tering. Vet feest dus. Technical itch ruleerde. |
Jah was zeker wel een dope feest..
Echt te vet weer (y) .. |
het was gaaf.
Ik vond het helemaal niet te hard Ik heb lekker bij bong-ra met mijn kop in de speakers lopen raggen |
soooow
was inderdaad echt TE erg ;p die breakcore in basement was ook wel sick, maar tech itch vs dylan was echt holy ;p |
Citaat:
met je pet/muts. DAMN tech itch vs dylan was gewoon (y) maar eigenlijk was alles heel erg goed! bong ra, en de dj's op t einde ook :eek: zo hard :D |
Was supervet!!! :eek: :eek: (y) :D
M'n lichaam gesloopt, maar m'n geest verrijkt! ( :rolleyes: ) (Ik ben niet meer gaan zoeken naar Bruce, infamous, e.a. bij de linkerboxen; geen zin in op dat moment. :bloos: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |