![]() |
Muse!
hhmm ik hoorde net et concert van muse, live op 3fm. en wtf, wa zijn die gaste goed jonguh. ze blijve gwoon relaxt! dus uhm wat vinde jullie van matthew bellamy en z'n metgezellen?
|
ik heb ze op pinkpop 2002 gezien.
was vet, vooral die zanger-dude, gaat helemaal op in zn werk. heerlijk om naar te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
muse komt op pinkpop 2004, voor de mensjuhs die da nog niej wiste... nadat het concert in ahoy op 6 november was afgelopen zei matthew bellamy: SEE YOU NEXT YEAR AT PINKPOP!20
|
oud nieuws
|
posts haal ik weg, niet zo offtopic gaan :)
|
Citaat:
ontopic: ik vind Muse wel ok..niet meer dan dat |
Citaat:
ontopic: Ik vind Muse vrij leuk, luister ze niet zo veel maar zou ze wel graag een keer live willen zien. Die melkweg show leek me erg leuk maar ahoy pinkpop shit enzo vind ik te groot.... |
Waarom is mijn post waar mijn mening over muse in stond ook weg gehaald dan?
ontopic: Muse is goehoed! Pinkpop concert was idd goed. Kvind Apocalypse please wel gaaf nr |
ik vind muse ook helemaal geweldig, ik weet nog niet of ik nu naar pinkpop of naar rock am ring ga, of allebei natuurlijk :p
ik vind muse live beter dan studio, tenminste wat ik op hullabaloo en bootlegs gehoord heb. De muziek zit vol met energie en emotie en dat maakt muse zo goed. |
showbizz was leuk, daarna werd het een beetje kut
|
ja, erg leuke band, maar ik kan er niet non stop naar luisteren. heb 2 cd's van ze, origin of symmetry en hullabaloo.
|
origin of symmetry (y) <3
rest is 'mwa' ik ben over mijn muse periode heen, hoewel origin een van mijn favo cds blijft |
muse is enig ja, showbiz en oos waren goede cd's, alleen die nieuwe valt tegen, maarja
|
Ik vind Origin of Symmetry erg goed, Showbiz wat minder en Absolution nog minder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben weer in mn nieuwe muse periode, die nieuwe cd is echt weer heel koel, echt niet minder dan origin of symmetry |
Ik zal wel weer geen smaak hebben, maar ik vind dat die kerel een vreselijk geforceerde stem heeft, te clean. De muziek is wel ok.
|
K heb bij iemand eens een stukje van een muse dvd gezien. K vond het nogal triest dat ze bij zowat elk optreden hun instrumenten lagen te slopen :confused: Wel lollig was t dan toen de gitarist z'n gitaar in de lucht gooide en de drummer em op z'n muil kreeg :D
|
Muse is goed, alleen heb ik bij muse altijd het probleem dat ik de cd 10x luister en daar na echt noooit meer zin heb om die cd te luisteren. Terwijl het echt goede cd's zijn :s
|
die b-side van de tiro single: The Groove is wel vet meesterlijk trouwens (y) :cool:
|
Dat is inderdaad een heerlijk nummer
|
wanker muziek .. eerste klas (n) :rolleyes:
|
je wil daarmee dus zeggen dat het helemaal in je straatje past?
:rolleyes: |
Ik vind ze erg goed, mijn 1e jaar Werchter heb ik ze live mogen zien, waren toen nog niet erg bekend en het was vrijdagavond: bijna leeg vooraan, echt vette shit. Meezingen, danzen en brullen met een beperkt aantal mensen. Het jaar erop stonden ze als hoofdact op zaterdag en toen was de fun gedaan: stond helemaal volgepropt toen.
Showbiz vind ik trouwens nog steeds de beste cd - Muscle Museum en cAVE. |
Citaat:
ik ben nu bezig met alle b-singles en bootlegs verzamelen en daar zitten ook hele leuke tussen ! :) |
Citaat:
|
ze zijn wel leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Muse vroeger echt geweldig.
Hun concert in Ahoy was ook geweldig. Naarmate ik 't langer luister gaat het een beetje vervelen, maar vind ze nog steeds goed. |
weet iemand bands zoals muse, die ongeveer dezelfde sound hebben ?
|
heb het trucje van muse nu wel gehoord, gaat snel vervelen
|
Ben ik de enige die dat nieuwe album echt goed vind? Hysteria vooral, jee, wat een sterk nummer is dat! Er staan ook hele rustige, nummers op, hmmm... ik ben niet zo'n fan van Muse, maar die nieuwe cd vind ik wel relaxed.
Muscle Museum is ook een lekker nummer!! :D Eerste nummer wat ik van hun hoorde. Op dat moment kon ik het niet uitstaan, maar nu is het mijn op één na-favoriet (hysteria). Volgende single Butterflies & Hurricanes. Dat wordt waarschijnlijk hun zoveelste flop, dat nummer is nergens bij in te delen... Ik had liever Sing for Absolution of The small Print gehad als volgende single... |
Ik vond alleen dat 1e album wel aardig/goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Showbiz was echt super.......maar de andere cd's ook........heb ook een live-optreden van Lowlands op cd staan.... :D
Unintended........echt super nummer.......wel een cover volgens mij maar zooooooo moooiiii....zelfs me mama vond m mooi :) |
unintended is geen cover :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet altijd huilen met Muse, maar das dan ook een beetje mijn afwijking. erg gaaf. |
neej egt heel gaaf album absolution!.
|
MUSE <3 <3 <3
3fm was dat die van 6 nov?? vette concert was dat :D |
dis wel een heule ouwe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |