![]() |
vriend vind me slet
Ik heb zo een vriend ja en hij zegt dat ie van mij houd vooral als ik wat voor hem gedaan heb. Laatst had ik een vriend van hem gehad en toen werd hij boos? ik snap niet waarom want normaal zegt hij dat ik zijn vrienden ook een plezier moet doen uit liefde voor hem. Ik kreeg toen een klap en hij zij dat ik een slet was. Maar ik denk, dat het niet erg is als je meer vrienden hebt, mijn moeder zegt ook altijd, hou maar wat reserves meisie je bent nog jong he. Maar ik wil deze vriend niet kwijt want hij doet ook dingen voor mij en hij rijd met zijn auto naar school zodat ik niet hoef te lopen en ik krijg geld enzo.
|
Houd je ook van hem?
|
gezien de info (ook van zijn account) ga ik er vanuit dat dit een grap is..
|
Pardon? Je hebt een vriend en ondertussen ga je ook met zijn vrienden naar bed? Dan vind ik het niet gek als hij je een slet noemt nee. En je moeder vindt dat ook normaal? :s Iets ontgaat me hier vast, maar ik snap het niet helemaal :s
|
In een ander topic beweert ze dat ze met meer dan 60 jongens gezoend heeft, fake dus.
|
Citaat:
Ik doe soms dingen met en voor zijn vrienden maar hun zeggen zelf dat dat wel kan. |
Wat vind jij?
|
Ik wil zelf bepalen wat ik doe. Sommige vriendinnen zeggen dat het beter staat als ik veel vriendjes heb zegmaar. Mijn vriend zegt ook altijd tegen zijn vrienden "ikheb het meisje dat iedereen wilt".
|
Als je zelf wilt bepalen wat je doet, wat doet het er dan toe wat anderen (vriendinnen, je vriend, vrienden van je vriend, enz.) zeggen?
|
Citaat:
|
Je hebt zijn vriend.. gehad ?? :eek: wat bedoel je daar mee??
Jij hebt ook een lekkere moeder zeg.. Lieverd kijk eens naar je gedrag, je "houdt" van hem omdat ie speciaal voor je met zijn auto rijdt, hij je geld geeft en ook wel eens wat voor je doet..?? Sorry, maar volgens mij heeft jouw vriend een beetje heel erg gelijk.. je bent nog maar 14 .. (n) :nono: |
Damn, dat mensen hier serieus op in gaan.
|
Citaat:
|
Zover ik het weet is dit "Liefde & Relatie", en geen "Onzin" DUS ga ik er van uit dat er normale topics worden geopend, waar ik DUS ook gewoon normaal op reageer.. :rolleyes:
|
Citaat:
a) Dit is je reinste onzin b) zie a) c) indien a) en b) niet van toepassing zijn, dan komen we bij c), oftewel SLET |
dat zulke mensen/kinderen echt bestaan :rolleyes:
|
dumpen die handel, dit is echt een aso en als jij hier vrijwillig aan meedoet, vind ik jou ook niet al te snugger.
|
Citaat:
|
Komop wat is dat vandaag....
Of zieke mensen of irritante mensen want ik geloof hier bar weinig van.... |
Als ie een mooie pimpauto heeft, waarom niet (y) Of een busje, kan gelijk de gehele ghetto mee. Jij in het midden, hop teamwork. Maak je moeder eens trots!
|
Citaat:
Het gaat er toch niet om dat wat zij zeggen/vinden ok is?? Het gaat er toch om wat JIJ der van vindt of zie ik dat verkeerd?? Vrienden: "Heel normaal hoor, om kwart over 11 's avonds als meisje zijnde van het dak af te springen" :| Zij: *Springt om 23.15 uur van het dak af* Dat doe je toch ook niet? :rolleyes: |
Citaat:
14, d'oh :rolleyes: Sletje. |
Ja natuurlijk mag je zijn vrienden ook een pleziertje doen uit liefde voor hem, maar ik denk dat hij het dan meer heeft over een knoop aan hun overhemd zetten of een brief op de post doen....
Je zal ze overigens de kost geven die graag hun meissie delen met hun vrienden. Marokkaantjes schijnen daar hele rare ideeen over op na te houden. |
Ik ben het met hem eens.
|
je vriend sloeg je:eek: ? Ben ikd e enige die dit raar vind? Ik zou een heel eind uit zijn, en zijn vrienden, hun buurt blijven! Dumpen dus!
|
Je doet dingen voor zijn vrienden, hij rijdt je naar school, je krijgt geld enzo..
Is hij je vriend of je pimp?? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |