![]() |
Gelatine neuken
Ik had een keer een lang glas van mijn moeder gevult met een pakje gelatine en daar water enzo aan toegevoegd, toen heb ik mijn pik erin gedaan tot het "hard" was. Ik vond dat heel lekker maar nu vroeg ik mij af, doen anderen dit ook? en mijn pik was daarna wel een beetje vies dus die heb ik afgespoeld onder de kraan net als dat glas. Ik heb dit zelfde ookweleens gedaan met een nep soort plastic glas waar van dat gelspul in zit wat dan eigenlijk een kaars is. ik had dat een soort uitgeholt en hem erin gestoken.
|
Ik heb er een ding op te zeggen:
creatief, ga naar de kunstacademie (y) Christ... en ik wilde mn bamie van vanavond nog binnenhouden |
Oh, fijn om te weten.
|
haha ruig!:D
ik wou dat ik ook een lul had.. :) |
ROFL :D
nou...go go met die gel-kaars :P das volgens mij niet erg gezond voor je piemel hoor maar dat terzijde :P whats next? appeltaart? sinaasappel? ovenschotel? teddybeer? je luchtbed? :rolleyes: (y) (y) (y) keep up the good work (y) |
Het was wel lekker hoor maar ik moest daarna wel snel naar de Blokker om een nieuwe voor mijn moeder te kopen ik denk dat ze andes wel boos werd als ze de kaars zag en ik was ook per ongeluk gekomen erin dus.
|
Probeer eens een bevoren appeltaart / vruchtenkwark!
of misschien is een pot pindakaas of chocoladepasta iets voor jou? Wat ook heel koel is is je lul door een aansteker heen en weer te halen en dan weer in een bak ijsklontjes leggen en er daarna met een hamer op gaan slaan! Als je je goudvis maar met rust laat... |
ow je was er per ongeluk gekomen erin
nou, dat verklaard alles ik erin kom per ongeluk ook soms weleens zomaar in een gel-kaars. |
Citaat:
:mad: :mad: Don't fuck with the teddybeer :mad: Grrrrrrrr Maar verder, doe wat je niet laten kan ofzo :| |
Citaat:
|
Ja voor al de mensen met appeltaart:
http://www.movie-comics.com/comics/020316.gif offtopic: alsie te groot is.....tell me |
Citaat:
|
|
Citaat:
trouwens, hoe kom je op het idee, gelatine? |
Citaat:
|
Citaat:
|
teveel american pie gekeken en bij gebrek aan appeltaart dan maar de gelatine genaait? jezus... dalijk lopen er bij jullie thuis een klein kuddetje mensgelatinetjes rond (mits de gelatine vrouwelijk was, anders ben je nog homo ook... :p :p :p )
*zucht*... en dan vinden wij mannen het vreemd dat we door vrouwen als oversext worden uitgemaakt... mmppfff.. grmbl... :( |
Citaat:
van 1 blaadje gelatine kan niet, ik spreek uit ervaring dude |
Citaat:
Die gelatines kunnen wel eens nare ziektes bij zich dragen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok vanaf nu lust ik geen gelatine puding meer :s
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoek toch een fatsoenlijke vriendin, inplaats van je broekbrandaris in een glas gelatine te drukken.
|
Citaat:
ach en wee.. ik was zo opgewonden van het verhaal, dacht gelijk aan mijn poging toen.. Ik heb het verkeerd gelezen. wel fijn, ik moet zo nog boodschappen doen (y) |
kan je niet beter rabarber koken en het water weg halen en dan in een pot doen (bijv. lege augurkenpot) en dan rampetampen
|
Whahahahaaaaaaaahahahahahaha
|
Wat is dat eigenlijk voor troep dat spul?
Gelatine? :S |
Dit heeft een serieusheids factor van 0,0. Sorry, maar dan kan ie beter dicht.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |