![]() |
wat was je mooiste dag dit jaar ?
dus een datum.....ik zit zelf nog te denken :o
|
3 juni...
dag dat ik verkering kreeg met de liefste jongen van de wereld... *zucht* |
5 november. matrix revolutions premiere :p :d
serieus: ik heb geen flauw idee. |
(katje)
hmm..ik denk 6 december want metallica ofzo |
De dag dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was vond ik wel mooi. :)
|
19 december denk ik
|
Geen idee, ik heb meerdere mooie/fijne dagen gehad,
waaruit ik niet wil en kan kiezen. (en data onthouden is nou ook niet echt m'n sterkste kant ;)) |
30 november 2003 (Ajax-Feyenoord 2-0), en een dag in maart. (Roma-Ajax 1-1, Ajax door in CL)
|
lord of the rings in de bios met een vriendin 20 december
die ene dag op vakantie geen idee precies het vakantiespel (is stiekem een week :D) 11-15 aug en de dag dat ik voor de tweede keer tante werd 9 juni |
5 maart, 24 april, 20 juni en 1 juli, dagen dat alles even klopte :)
mja zonder uitleg heb je daar ook weinig aan :p |
Tiësto in Concert natuurlijk :cool:
|
ik geloof dat het 16 mei was...
en 26 juli.. hele leuke momentjes met mn nu inmiddels exvriendje 26 maart 3 doors down in 013 |
Geen idee, kerst, sinterklaas en mijn verjaardag waren dit jaar in ieder geval vet saai
miss wordt 31 december nog wel leuk ofzo |
1 september :cool: ;)
|
De dag dat ik ontzettend veel studiepunten op één dag gehaald had. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
24 studiepunten op een dag. |
..... :confused: *denkt*
|
23 augustus..
Kreeg ik verkering met een heeeele leuke jongen.. :) |
9 augustus. Ik was in Turkije en het was gewoon een superdag.
|
de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was
|
Ehm... ik heb zoveel mooie dagen gehad dit jaar :o Er waren wel een aantal zaterdagen die erg leuk waren (geen commentaar!) :) Maar niet 1 dag die helemaal geweldig was. Ik weet het dus niet :s
|
23 december, topdag :)
|
16 februari. Vanaf toen was t "officieel" tussen mij en m'n vriend
|
Citaat:
kdenk 27 juni, hoorde ik dat ik over was zonder onvoldoendes (had in het laatste trimester 3 vijven weggewerkt :)) |
Een aantal dagen in juli en augustus <3
|
Citaat:
|
De mooiste dag was 9 augustus, alleen waarom wist ik het toen nog niet...
de dag van mn uitslag was ook wel leuk, 13 juni. 21 september was ook wel leuk. |
Citaat:
|
Er waren geen mooie dagen dit jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10 oktober, maar eigenlijk een andere waarvan ik de datum ben vergeten :(
|
25 december.
de geweldige ervaring om 1x stoned te moegen zijn. we gingen bij het kerstdiner spancecake eten als toetje voor de mensen die dat wilde. en toen heb ik het geprobeert. het was heel leuk om een keer mee te maken en het scheelde dat ik in een fijne omgeving was:) had ook al best wat gedronken dus het kwam harder aan dan als ik dat niet had gedaan. |
2 juni (officieel vriendje en ik samen)
een dag in juli in italie (vriendin en ik heel gezellig aan tafel met rare italianen, was zo leuk) enn vast nog wel iets, maar dat weet ik zo even niet |
ik noem 2 weken en een dag.. mag dat please? :D
krokus vakantie... wintersport met school.. een week die te leuk was 2 oktober-9 oktober: romereis.. weer veel te leuk en 3 november: toen kreeg ik wat met mn huidige vriend |
En 3 tot 10 oktober: Rome-reis :)
|
Citaat:
|
carnavaldagen ergens in februari :D
|
Citaat:
Alleen die regen de eerste 2 dagen (n) |
Citaat:
|
12 junie
de dag dat mijn mentrix mij op belde met de boodschap............. je bent geslaagd! |
Citaat:
|
Die moet de komende dagen nog komen ;)
|
Citaat:
Mijn is trouwens.. ff uitrekenen.. volgens mij 29 november. |
de middag/avond van 16 oktober
|
de tweede dag van lowlands (of was dat de derde). geweldig optreden van the vandals.
|
de nacht van 4 op 5 augustus... superromantische nacht gehad met een jongen die misschien mijn vriendje wordt, onder de sterren geslapen en elkaar helemaal ontdekt:o:).
1 september, toen werd ik geinaugureerd bij m'n studentenvereniging. Klinkt heel dichtgetikt maar ik was toen toch wel heel blij... was trotser dan toen ik mijn eindexamen had gehaald, dit had me meer moeite gekost;):D. En nog heel veel dagen daarna... paar superdagen gehad waarin het bondgenootschap tussen mijn partner-in-crime en mij gesmeeds werd:cool:. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |