![]() |
Internationa Business Studies
Hallo
Ik wil graag IBS doen en wil graag weten hoe het is s Is er toevallig iemand hier die het studeert of er meer over weet. En wat ik kan verwachten? Welke vakken krijg je Alvast bedankt |
Gewoon even naar een open dag gaan?
|
Hbo / Uni? Waar?
|
Ik geloof dat mijn nichtje dat studeert, maar je kan het best gewoon naar zo'n open dag gaan.
|
Dat zal ik zeker doen naar de Open Dag
|
Ik zou als ik jouw was ff naar een open dag ja ....en ik kan je tilburg echt aanraden ik ben er zelf in herfstvakantie ook geweest en het was een erg goede opleiding.... :)
|
bedankt voor de informatie, zelf woon ik in de buurt van Zwolle en daar is voor mij dichterbij en daar ga ik naar de open dag
|
Ik zou in elk geval niet die vage IBS in Arnhem gaan doen. Dat is echt alleen iets voor knulletjes die geilen op het internationale zakenleven maar niet begrijpen dat ze dan op hun zesentwintigste waardeloos zijn en worden afgedankt voor nóg jongere knulletjes. Als je een internationale handelsopleiding wilt doen zou ik in elk geval aan een universiteit studeren, dan heb je tenminste een solide basis.
|
Citaat:
In Tilburg kun je ook Business Studies studeren, dit is eigenlijk gewoon bedrijfskunde in het engels. Het is in elk geval een stuk makkelijker dan IB/BE, IEF/AE. |
Ja, en anders is er ook altijd nog wel een aantal economische opleidingen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam die erg goed aangeschreven staan. In elk geval zou ik niet naar éen of andere vage HBO gaan, straks zit je met een diploma dat niet erkend wordt ofzo :)
|
nog bedankt voor die informatie naar de IBS wil ik ook nog door studeren
|
en weer wordt Maastricht niet genoemd... :(
Maastricht staat zeer goed aangeschreven voor IB - naar ik meen in de keuzegids hoger onderwijs zelfs op de eerste plaats landelijk. Neemt niemand Maastricht mee omdat het zogenaamd in een uithoek ligt, er geen reclame voor wordt gemaakt of is iets anders ervan de oorzaak? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |