![]() |
BBC billionaire boys club
Ik hoorde dat Pharell Williams van The Neptunes een eigen kledinglijn gaat beginnen met als naam billionaire boys club oftewel BBC. Zelf heeft ie al verschillende keren met zo'n shirt aangelopen enal maaaaarrrr ik wou dus weten: Waar kan ik zo'n shirt krijgen????? ja op e-bay enal verkopen ze t al in de VS maar die shit is gegarandeerd nep dusja. Meer info dus a.u.b
|
Citaat:
|
Dat bbc bestaat toch allang :confused:
en ja waar-vind-ik-topic |
Die kledinglijn begint pas in (eind) 2004. En zal voorlopig heel exclusief worden, en later wordt het meer 'mainstream' zodat misschien mensen zoals jij en ik het ook kunnen dragen en betalen :)
|
Citaat:
Maarja ik kan altijd nog dat logo gwoon op een zwart shirt laten drukken bij zon printshop hier, btje illegaal maarja, tog wel vet zon shirt dan :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ok dat ik 100 euro uit ga geven aan zon shirtje met bbc erop dat lijkt me logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Die kerel heeft zelf ook compleet geen smaak. Elke boerenlul met geld kan een wit pak aantrekken, de duurste Rolex en juwelen kopen, maar heb je dan smaak? I don't think so :) |
btje raar dat iemand zonder smaak uitgeroepen is tot bestgeklede man :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nare man schreef op 27-12-2003 @ 14:20:
Citaat:
Citaat:
|
Je bent gewoon gek als je kleren koopt omdat een of andere beroemde kneus zogenaamd eigenaar is van het bedrijf die ze produceerd :D
|
Billionair? Die nigga? Get the fuck outta here!
|
In Amerika komt het begin 2004 uit, hier moeten we geloof ik wachten tot september 2004. Het heeft niks te maken met 'The Billionaire Boys', de band uit New York. Het is gewoon een toffe naam voor een merk.
Ik heb de print die op het shirt komt op de voorkant ;). Maar dit hoort idd in het 'waar vind ik'-topic. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |